Hate it or love it

Boyfriendjeans, panterprintjes, Vic B, sokken in je pumps vind ik echt niet leuk, maar lakleggings en jumpsuits kunnen sommigen wel heel leuk combineren!

As for Lady Gaga, zij is echt een geval apart hahaha. Ik vind haar originaliteit en creativiteit echt geweldig maar haar liedjes vind ik minder.

Ik vind het zonde dat de panterprint er zo uitkomt eigenlijk, ik had vroeger wel eens shirtjes met panterprint aan en dat zag er best leuk uit, tot op een of andere manier de status van het panterprintje toch wat meer neigde naar de meisjes met teveel make-up die naar mijn idee nogal aandachtsgeil zijn, (meestal ook wel verwoord als ‘sletjes’ ;’)) Terwijl het heel leuk kan staan, maar op een of andere manier zie ik veel meer van die types erin lopen dan anderen.

Idd.

reactie/vervolg op:
http://www.girlscene.nl/l…ber/hate_it_or_love_it…

Hier staat:
''De boyfriendjeans, panterprintjes, lakleggings, Primark, de Boblijn, de McFlurry Oreo, Victoria Beckham, jumpsuits, sokken in je pumps… óf je loopt ermee weg, óf je vindt het helemaal niks. Ook lady Gaga is zo’n typisch hate it or love it geval.’’

Met de dikgedrukte ben ik het wel eens, maar met de rest ECHt niet

wat zijn dus nou echt dingen volgens jou waar je een mening over hebt?

De boyfriendjeans en panterprintjes
=> ik zou het nooit zelf dragen,
maar ik vind het wel iets hebben bij andernen.
MAAR: ze moeten het wel mooi combineren en ze moeten er mee staan.