Hasselt of Antwerpen

Hey meiden, Ik zoek advies waar is het leuker om heen te gaan voor te shoppen
Hasselt of Antwerpen? Ikzelf ben dol op winkels van the U.K oa. Jane norman, Topshop, New look, Primark etcetc.
Ik wil dus volgend weekend ergens in Belgie gaan winkelen alleen niet al te ver… Antwerpen is het verst wat ik kan gaan dus! en ben in beide steden nog niet geweest…

Net buiten Antwerpen, ik weet even niet meer hoe het heet, heb je een groot overdekt winkelcentrum, dat vond ik heel erg leuk!
Antwerpen zelf is ook een leuke stad om te winkelen en Hassalt ken ik niet.

Wijnegem? daar is het leuk ja, maar Antwerpen zelf is nog leuker =]
Hasselt is ook tof, maar ik kom er zowat elke dag dus ik zou Antwerpen kiezen, daar heb je veel meer winkels enzo.

Antwerpen op de Meir, sowieso!

Hihi bij hasselt dacht ik aan een dorp in overijssel :cold_sweat:

Zeker Antwerpen, ben zelf al in beide steden een paar x geweest, maar in Antwerpen kun je echt 100000x beter schoppen!

Antwerpen

Antwerpen!!
Daar heb je de meir, Keyserlei, Kammenstraat, Nationalestraat en de grand bazar :slightly_smiling_face:.

en een urban outfitters en america today (die heb je niet overal!)

Antwerpen

ik ook x]
Ik dacht al, daar kan je toch niet winkelen ? :’)

OT: geen idee. Ben in beide steden nog nooit geweest

ik ben nog nooit in antwerpen geweest volgens mij :stuck_out_tongue: Maar Hasselt vond ik wel leuk! Best een grote new look en bershka :grinning: maar ik denk ook dat Antwerpen leuker is, en ander is Luik ook echt geweldig! een nog grotere new look, h&m en heel veel boetiekjes met échte leuke dingen! :grinning: Ook een zara of mango(weet ik niet meer) outlet volgens mij, waar t-shirtjes maar 5euro kosten! :grinning: En veel schoenenwinkel met grote collecties. :wink:

Antwerpen! Want daar heb je een Urban Outfitters en een America Today, en dat past wel bij jouw stijl denk ik.

weg

Antwerpen! :grinning: om alle bovengenoemde redenen