Hartslag heel kalmerend.

Hoi…

Ik heb dringend een vraag, mijn bff zegt dat het raar is dat ik met mijn hoofd op mijn vriendjes lichaam (in bed) lig en naar zijn hartslag luister. ze zei zovan ja dat is echt vet raar enzo en ik zei terug: ‘‘Ja daar word ik rustig van’’ zij zei echt zovan ja hoor weirdo en nu word ik er door haar mee gepest…

Iemand tips? :frowning_face:

Eerlijk gezegd denk ik dat ze gewoon een beetje jaloers is. Heeft ze zelf een vriendje?

Helemaal niet raar!

Ik begin echt aan mezelf te twijfelen mijn vriendje zegt allemaal, mijn zoete lieve engel je bent echt zo schattig en ze heeft wel een vriendje maar daar is ze niet close mee ik vind het gewoon fijn na een moeilijke dag in zijn armen te kruipen en als ik dan zijn hartslag hoor in slaap val hij vind het ook echt leuk om te zien

Lekker laten gaan. Ik vind het zelf ook erg kalmerend.

Het is juist vet raar dat zij dat raar vind. Ik vind het ook fijn en kalmerend om de hartslag van m’n vriend te horen.

helemaal niks mis mee! je bent zo te horen verliefd en dat is alleen maar fijn. waarschijnlijk wilt je vriendin ook zo close kunnen doen OF het is niks voor haar om close te doen met haar vriend. ieder zijn ding :slightly_smiling_face:

Ik vind het zelf ook heel fijn, val ook heel snel in slaap als ik zijn hartslag hoor haha. Maar hij vindt dat ook best raar. Dusja, meningen verschillen. Maar ze hoeft je er niet om te pesten, lekker kinderachtig.

Helemaal niks raars aan. Ik vind het ook heel fijn om tegen mijn vriend aan te liggen en zijn hartslag te horen. Gewoon het gevoel dat er een andere persoon is die daar met jou ligt en die van je houdt is een fijn gevoel.

Heb ook weleens iets gelezen dat de hartslagen van geliefden zich synchroniseren. Dus nee, is helemaal niet raar.

Zoals anderen al zeggen, dat is helemaal niet raar!

Probeer er niets van aan te trekken wat je bff zegt. Zij vindt er misschien niets aan of is gewoon jaloers.

Wat? Hoe kan je dat in godsnaam raar vinden?

Gewoon niks op uitdoen, niet meer op reageren als ze er een opmerking over maakt.

Ik vind het ook altijd lekker om bij mijn vriend op de borst te liggen en gewoon lekker te luisteren naar zijn hartslag en ademhaling, dus helemaal niet gek :wink:

Dat doe ik ook heel vaak hoor ! :slightly_smiling_face:
Als ik veel spanning heb, ga ik naar zijn hartslag luisteren waardoor ik rustig wordt. Ik word er juist heel kalm van en ik voel mij veilig.

Beetje vreemd dat je vriendin op zo’n manier reageert …
En zij kan waarschijnlijk ergens anders rustig van worden? Wat jij misschien weer raar vindt. Lekker laten gaan! En doen waar jij je goed bij voelt.