hartkloppingen 's nachts.

als ik op bed ga, dan adem ik heel langzaam. Van mijzelf adem ik ookal vrij langzaam, als je het met anderen zou vergelijken. En als ik aan het sporten ben, gaat het opzich nog wel goed, en dan ineens klappen mijn longen dicht en krijg ik geen enkel stukje lucht meer. Het kan ook deels aan mijn conditie liggen - half jaar niks gedaan vanwege mijn rug - , maar wat kan dit zijn?

en als ik dus op bed lig, dan adem ik nog langzamer, soms zo langzaam dat ik een hele poos NIET adem, maar dan heb ik daar blijkbaar geen last van. en dan ineens gaat mijn hart als een tekeer kloppen, en dan adem ik weer. apart?

weten jullie misschien wat dit is? komt het bekend voor?
xxxx

apneu?

wat is dat ? :blush:

wow dat is best apart :open_mouth:

Een vorm van astma ofzo? :open_mouth: Heb er geen verstand van …
Zou even naar je dokter gaan! :slightly_smiling_face:

Dokter.

wow, idd ga naar de dokter! ik denk niet dat het aan je conditie ligt… want ik heb vanaf mijn 6e al niet gesport al heb ik wel een goede conditie&gezondheid…

dus ga naar de dokter!!!

slaapapneu. komt in oneindig veel vormen voor, misschien voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen, toevallig heb ik hier laatst een lezinkje over gehad xD

ik ou naar de dokter gaan ,klinkt niet gezond.

Ik heb ook een tijdje hartkloppingen gehad steeds als ik wilde gaan slapen. Ik hyperventileerde, maar ik zal maar even na de huisarts gaan :wink: