Hartjes op Facebook

Hi Girls!!

Ik zie talrijke hartjes op facebook en vraag me af wat dit te betekene heeft?

Groetjes xx

Ik kreeg dit bericht :

Zet ZONDER te antwoorden op DIT bericht een hartje op jouw prikbord, zonder commentaar, alleen een hartje. Stuur dan dit bericht naar je vriendinnen, alleen vrouwen! Zet dan vervolgens een hartje op het prikbord van degene van wie je dit bericht hebt gehad. Als iemand je vraagt waarom je zoveel hartjes op je prikbord hebt, niet antwoorden. We doen dit want het is weer de week voor onderzoek naar borstkanker. Een klein gebaar voor (vrouwelijke) solidariteit. Een hartje maak je door een < en een 3 zonder spatie te typen THNXXXX !!!.

Ik snap je vraag niet helemaal hahaha. Mensen zetten achter iets wat ze leuk vinden hartjes, verder heeft dat toch niet echt een betekenis? ;p

Dat vroeg ik mij ook af, volgens mij is het weer iets met borstkanker. Tenminste dat hoorde ik van een vriendin.

Oh, laat maar. Blijkbaar dat wat SECONDMISTAKE zegt haha. :'D

Pff lekker veel zin heeft dat als je het niemand mag vertellen. :’)

Volgens mij is het ook iets dat mannen dan niet weten waar het over gaat en dat moet dan leuk zijn ofzo. Was ook een keer op Hyves met waar je tas staat ofzo en welke kleur bh je aan had, blabla :’)

hoe komt dat ik zo geen bericht kreeg ? Of moet je je ergens aanmelden? xx

Omdat iemand uit je vriendenlijst dat naar jou moet versturen.

Maar waar halen zij het dan vandaan, of wie begint er dan mee? :pp Iemand moet er toch mee beginnen, aah mss pink ribbon, zal eens op hun site kijken :slightly_smiling_face:

Pink Ribbon echt niet. Gewoon een of andere puber die graag een kettingreactie wil veroorzaken. Pink Ribbon heeft echt niks aan zulke hartjes, en al helemaal niet als je niet eens mag doorvertellen waarom.

Meer dan je denkt. Google: Guerrillamarketing. Maar goed, dan moet je niet zeggen: ‘Shh niemand mag het weten!’

nee, erm moet ergens toch een organisatie zijn daar ben ik van overtuigd…

Ik heb nog helemaal geen hartjes gezien op Facebook. Maar hoezo is het nu ineens de week voor onderzoek naar borstkanker? De maand oktober staat daarvoor toch in het teken?

^ Hoeft niet per se hoor. Zoiets kan heel snel gaan en dat kan een normaal iemand ook ‘opzetten’. :slightly_smiling_face:

ik betwijfel het, maar ik zoek verder

wat heeft de week van BK hier mee te maken? x

Hallo,

Zet ZONDER te antwoorden op dit bericht een hartje op je prikbord, zonder commentaar, alleen een hartje.
Stuur dan dit bericht naar je vriendinnen, alleen vrouwen!

Zet dan vervolgens een hartje op het prikbord van degene van wie je dit bericht ontvangen hebt.

Als iemand je vraagt waarom je zoveel hartjes hebt, niet antwoorden.
Dit is alleen voor vrouwen, want het is weer de week voor onderzoek naar borstkanker.
Een klein gebaar voor vrouwelijke solidariteit.

Een hartje maak je door een < en een 3 zonder spatie te typen.

Groetjes.

Staat in dat bericht :wink:

door zo’n actie krijgen ze veel publiciteit,
en al die publiciteit levert ook weer geld op! :slightly_smiling_face:

Echt onzin, sorry. :’)