Hey meiden,
Iemand een idee hoe deze app heet? Ik heb deze filter met hartjes of rondjes al vaker zien voorbij komen op instagram maar ik kan hem niet vinden, alleen lelijke versies vind ik
Hey meiden,
Iemand een idee hoe deze app heet? Ik heb deze filter met hartjes of rondjes al vaker zien voorbij komen op instagram maar ik kan hem niet vinden, alleen lelijke versies vind ik
Sorry, ik heb echt geen idee. Misschien is het geen app, maar een fotobewerk-programma op je computer? x
Dek het wel, want deze foto is op instagram geplaatst en ik heb het ook vaker gezien van mensen die geen verstand hebben van bewerkprogramma’s die zulke filters gebruiken voor hun instagram foto’s.
Je kan dit zelf zo doen: http://kittehscupcakes.blogspot.nl/2012/01/diy-bokeh-figuurtjes.html
Edit: Oh sorry, ik dacht dat je het zelf met je camera wou doen. In dat geval, geen idee
Bedankt maar ik zoek idd toch een app zodat ik mijn instagramfoto’s een leuk effect kan geven
Ik heb zelf PicFX op mijn iPhone, kost wel een paar euro volgens mij maar daar kan je al die lichteffecten toevoegen onder andere
Algemeen vragen topic bovenaan in dit subforum, slotje.