Hartinfarct gehad?

:bored:

Ik ben 17 , en heb vandaag een hartinfarct gehad.
Ik heb een verkoudheid en eenv vriend raade aan wiet te gebruiken tegen de hoofdpijn enzo.
Ik heb wel eens eerder een joint gerookt , een trek of 2
Maar nu had ik teveel genomen.
ik Werd duizelig , ongeorieenteerd , en mijnn hartslag was er eentje vn maar liefst 190 ! Ik had een bedrukknd gevoel op mijn borst , en nu , na 3 uren later heb ik nog steeds een beetje een bedrukt gevoel en mijn onderkaken doen nogaltijd pijn , mijn hartslag is nu 70-80 , dus stabieler.
Nu is mijn vraag , ga ik na de roes nog maanden last hebben van kans op hartinfarcts of dergelijke? of is dit enkel een teken van de wiet die maar tijdelijk is… snel andwoorden ajb :frowning_face: xx

Ben je naar het ziekenhuis geweest? Ik bedoel, als je weet dat je hartslag 190 is lijkt me van wel. Hebben ze dat verder dan niet verteld?

Bovendien lijkt me dat een hartinfarct niet gelijk komt bij een jointje… Het is t afsterven van een stukje hartspier he.

Ik heb zo vaak een hartslag van 190, dat betekend absoluut niet dat je een hartinfarct hebt gehad hoor. Ik vind dit eigenlijk een beetje spotten als ik eerlijk ben. Heb je het wel gehad en komt het door je joint is dat lekker je eigen schuld. Moet je maar niet blowen. Ja haatreacties.

Als je echt een hartinfarct had gehad zat je hier nu niet achterlijke idioot.

Bij het vermoeden van een hartinfact moet 112 worden gebeld om een ambulance te laten komen. Bij een hartinfarct telt immers iedere minuut. Hoe sneller men in het ziekenhuis is om de afgesloten kransslagader te openen, hoe beter. Dat openen gebeurt tegenwoordig vooral door te dotteren of een stent, maar kan in bepaalde gevallen ook met krachtige stollingwerende medicijnen.[3] De soms dodelijke ritmestoornisssen waarmee een infarct gepaard kan gaan, treden vooral in het begin van het infarct op. Ook daarom moet de patiënt zo snel mogelijk aan een bewakingsmonitor bewaakt worden.

Dat is gewoon een bad trip

Iemand is slim genoeg om zijn hartslag te meten maar weet niet wat een hartinfarct is.

Dit is het meest onzinnige topic van vandaag, Congrats!
Aangepast

Je kan effectief een hartinfarct hebben zonder dit echt te merken. Je hebt dan eventueel wel pijn, maar het kan zijn dat men pas later op een hartscan ziet dat er bepaalde delen van je hart ‘afgestorven’ zijn. Dit komt natuurlijk wel voornamelijk voor bij ouderen.

Verder lijkt het me wel dat dit allesbehalve een hartinfarct was, laat dat duidelijk zijn.

Voor alle duidelijkheid , je geeft me geen meermwaarde door mij een idioot te noemen.ik had de 100 gebeld , en ze kwamen me spoed aan mijn huis.ze gaven mij een soort hartslagremmer.no rush , ik wil gwn weten of i hier nog verder ast van zou krijgen

Ik had alle symptomen.ONderkaakpijn , uistralingen , bedrukt gevoel , moeilijk kunnen slikken , en de spoeddienst heeft dit bevestigd.

De spoeddienst had deze gemeten ofcourse.Ik had alle symptomen van een hart faal…je zou het zelf moeten meemaken ,je zou dan minder rude doen :slightly_smiling_face:

Zucht…

Iedereen doet hier zo grof.het is ongelofelijk.Iederee noemt me hier een idioot en beweert ik geen hartaanval kreeg…daarom dat de titel ok eindigd met een vraagteken omdat ik het zelf niet weet! --’

diepe zucht

Echt een hele diepe… Vooral op jonge leeftijd moet je dan sowieso in het ziekenhuis blijven…

Je hebt geen hartinfarct gehad en ga nu maar weer ergens anders aandacht zoeken.

Meisje je bent gewoon shleeeecht gegaan, als je een hartinfact had gehad zat je nu niet roestig op GS

Nee je weet het niet zeker maar de spoeddienst heeft het bevestigd ja man.

http://images.sodahead.com/polls/001732083/633477288_interesting_answer_2_xlarge.jpeg

En de spoeddienst kon niet je vragen beantwoorden en meiden op een forum wel…

Ik heb meegemaakt dat mijn opa dood neerviel door een hartinfarct, telt dat? :slightly_smiling_face:

hangt ervannaf hoe snel je geholpen wordt en hoe erg ie is , toch