Hart van kaas

naar een markt gaan waar een kaaskraamding staat en daar vragen

zo heb ik ook daar een hartjes kaas voor m’n zus voor sint gekocht

Als het maar 1 dag goed blijft, waarom koop je dan in de winkel blokken kaas (die gesneden worden) en kun je daar nog gewoon de hele week van eten? :crazy_face:

Langer dan een week. :’)
Ik vind het ook nogal vaag.

je kan ook smeerkaas gebruiken:p

trouwens ik ben het boek kaas voor Nederlands aan het lezen xD

hahahahahahahaha

Het lijkt me niet dat ze dat ergens verkopen.
En als ze het verkochten zou het hetzelfde zijn volgens mij als dat je het zelf eruit snijdt en zou het evenlang goed blijven.

whahahahahahhaha!

voor zover google helpt kom ik niet verder dan één kaasmakerij die kaas in hartjesvorm maakt en die ligt in zoeterwoude…
denk dat zo’n kaas sowieso al niet goedkoop zal zijn (t’is natuurlijk een aparte vorm dus daar hangt n prijskaartje aan), laat staan als je het helemaal daarvandaan moet halen…

en dan zal je wel meer kwijt zijn dan een eurotje of 5-10 voor een stuk kaas waar je vervolgens een hart uit snijdt…
(en dat blijft geloof ik echt wel langer dan één dag houdbaar aangezien je kaas normaal ook snijdt en dan bederft het ook niet gelijk…)

upje

Gewoon uit een schijf kaas snijden en meteen in plastic folie rollen. Dan blijft het vast en zeker een week goed.

Dan koop je oude kaas…

Nee ik sluit me aan bij de rest…

Neufchatel is een Franse kaas in de vorm van een hart. Volgens mij zijn er wel meerdere kazen in de vorm van een hart, dus als ik jou was zou ik langs gaan bij de kaasboer en gewoon vragen welke kazen de vorm van een hart hebben.

hahahhahaha!

aan jullie heb ik egt niks

jij bent echt dom

^ Laat haar, ze is pas elf. :slightly_smiling_face:

Koop kaas, pak een mes, snij een hart eruit, doe het in plastic folie en geef het aan haar. Is dat nou zo moeilijk?

Wat voor iets zoek je dan, als ik vragen mag?
Kant en klaar kaas in de vorm van een hart is niet goed, zelf meerdere kleine hartjes snijden is niet goed, een groot hartje snijden is niet goed.
Mij lijkt het niet zo moeilijk maargoed.

hahahahahah topic van de dag