Hart van kaas

[b]hey meiden,
mijn bff houd heel erg van kaas en ik wil haar een hart van kaas geven weet iemand waar ik dat kan kopen in de buurt van het gooi(laren,huizen,baarn,bussem,hilversum enz…) ben al een tijdje bezig dus ik hoop dat jullie me willen helpen

X.
[/b]

Wees creatief en maak het zelf!

idd

Koop een stuk kaas en snij er een hart uit? xD geen idee waar je zoiets kan kopen haha, sorry.

een pondkaas is 7euro en dan snij je de helft weg :frowning_face: geen optie

Ja, stuk kaas kopen en een hart eruit snijden, en dan die blokjes erom heen leggen ofzo? Klaar is Kaas Hahahaha (oh wat ben ik toch weer zielig :stuck_out_tongue: )

ja met die blokjes eromheen is goed bed8

me moeder zegt net dat als je het snijd het 1dag goed blijft dus geen optie(nogmaals)

dan snij je het diezelfde dag :grinning:

precies wat streetwise zegt ^^ Moet ze wel alles in 1 dag opeten maargoed :slightly_smiling_face:

Dat kan makkelijk hoor. Plastic folie eromheen en hij blijft prima. Ik denk niet dat ze ergens een hartjes - kaas verkopen!

nee doe van die cheese strings en dan daarvan een hart maken!!
niet een heel stuk kaas verneuken :slightly_smiling_face:

is ook een stuk makkelijker en je kan het in allerlei figuren doen ^^
ooh ik voel me slim

dat vind ze niet lekker en het staat egt lelijk^

ik heb een keer voor een vriendin een stukje kaas gekocht die echt VRESELIJK stonk… nou, je ging dood!
maar dat was als grapje bedoeld, en ze moest er echt heel hard om lachen.
ze had he papiertje eraf gehaald, en die geur is de hele dag in haar kamer blijven hangen :laughing:
moet je eigenlijk ook als grapje doen :"D

we geven elkaar elke maand een kadootje omdat we heel veel van elkaar houden(vriendschap) en dat lijkt me een beetje lullig want ze heeft mij een reuze chocalade reep met rode glazuur hartjes erop gegeven dus dat lijkt me flauw

Verzin dan iets anders? Je zit ons te zeggen wat allemaal geen opties zijn met de kaas, maar je verzint zelf ook niks. Maar gewoon een enorme chocoladecake in de vorm van een hart? Ik snap überhaupt het nut niet helemaal van elke maand een cadeautje geven, maar goed.

Anders koop je gewoon een plat stuk kaas, van een pond ofzo en snij je daar een hart uit? Is het alleen wat kleiner, maar dan zou je het met meerdere kazen kunnen doen?

haha, zonder elke maand een cadeautje is een vriendschap natuurlijk niet goed… :crazy_face:

In hilversum zit een hele kaaswinkel in het hilvertshof, misschien dat ze daar iets hebben. En bij Tamar in Laren hebben ze ook lekkere kaas!