Hart stopt met kloppen..

Hai
Ik heb sinds een paar dagen last dat het lijkt of mijn hart even stopt met kloppen en daarna krijg ik een soort schok.
Is dit vreemd of gevaarlijk?
Iemand ervaring.?

xxxxxxxxxxxxx

Ga naar de dokter.

ga naar de dokter, en wel nu!

klinkt niet echt heel goed…
zou sowieso even naar de dokter gaan!

Klinkt niet goed!
Ik heb dat ook wel eens (gehad), en bij mij kwam het door een te laag kalium gehalte in mijn bloed, waardoor mijn hart moeite had met kloppen / ik hartkloppingen kreeg

Ff langs de huisarts gaan lijkt me geen overbodige luxe

heb ik ook. bij mij is het niet gevaarlijk. je moet er alleen niet van in paniek raken, want mij is vertelt dat je hart ervoor zorgt dat het ritme weer goed gaat.

maar als je het zeker wil weten zou ik even naar de dokter gaan.

Naar de huisarts!!!

Ga naar huisarts
voor alle zeker.heid

nouja volgens veel mensen en ook mijn ouders heeft het met vermoeidheid te maken kan dat ook nog?

a

WOW dit heb ik ook 0-0 het is echt eng maar k ben het ook wel gewend, maar ga wel naar je huisarts voor de zekerheid!

dokter dus!

ik lees overal dat meer mensen dit hebben en dat het geen kwaad kan dus ik denk dat het wel meevalt omdat ik het niet zo lang heb misschien komt het ook omdat ik rook.

ik merk dat een hoop mensen erg paniekerig reageren, schrik niet te hard, zoals ik in mn andere bericht al zei: ik heb het ook en bij mij is het niet gevaarlijk.

het is logisch als je even langs de dokter gaat, maar schrik niet te veel van al deze reacties!

ik zou toch even langs de dokter gaan. straks heb je iets anders en is het bij JOU wel erg

retourtje ziekenhuis!

Dat stelt me wel wat meer gerust dankje:)
Volgensmij valt het wel mee heb ik een of ander tekort in mijn lichaam gewoon vermoeidheid enzo slecht eten…

Volgens mij heb ik dit ook soms. Een hele pijnlijke steek op m’n borst.
Mijn moeder zegt dat het komt door verkeerd ademen ofzo.

Je kunt wel dingen lezen op internet, maar als je nou gewoon naar de dokter gaat heb je zekerheid!

hmm kan je ook bellen ofzo?xd