hart of verstand?

Oke, ik zit echt met een probleem.
Ik zit sinds een tijdje met een jongen, D. en ik vind hem echt heel leuk.
We hebben paar keer afgesproken, ook gezoend en op school als ik hem tegenkom geeft hij altijd mij een kusje. Het probleem is dat verschillende mensen tegen mij zeggen dat hij echt een player is, dat hij dat niet gaat veranderen en dat hij mij na 3 weken zat is. Ik heb dat tegen hem gezegd, en hij ontkent het.
Hierdoor vertrouw ik hem gewoon niet, hoe erg ik het ook probeer en we hebben daardoor al paar keer klein beetje ruzie gehad.

Nu zouden we afspreken, belde hij het af omdat het te hard regende en onweerde en hij had geen zin om daar 3 kwartier door te fietsen.
Er is nu ook een andere jongen, M. die mij leuk vind, en ik weet gewoon dat hij beter voor mij is. Hij is liever en gaat echt voor mij.

Nu is het probleem dat ik niet kan kiezen. Ik weet dat M. beter is, maar ik kan gewoon echt D. niet los laten. Vinden jullie dat ik dat toch moet doen of moet ik het nog een tijdje volhouden met D.?

Een relatie is gebaseerd op vertrouwen :sunglasses:

Dus, begin met allebei niks. Behalve als je nu verliefd wordt op M natuurlijk.

Begin sowieso niets met D. Als je wat met hem begint, zul je zeker weten teleurgesteld worden.
Dus ja, begin alleen wat met M als je hem leuk vindt.

M.

Wees verstandig en kies voor M.
ik denk dat D. je alleen maar zal teleurstellen…

ik zou voor M. gaan!

Waarom zegt iedereen dat je voor M. moet gaan? Je moet de roddels niet altijd geloven. Een vriendin van mij is nu 6 maanden samen met een jongen waarvan ook iedereen zei dat hij een player was en dat ze het geen maand uit zouden houden. Nu zijn ze echt gelukkig samen (:

Je bent niet verliefd op M. dus begin ook (nog) niets met hem, anders houd je hem aan het lijntje en dat verdient hij niet.

ik zou ook voor M. gaan.
Want het is echt niet leuk als je straks gekwetst wordt door D.

Ik zat ook in zo’n situatie. Ik viel ook voor een D. (ha, zijn naam begon ook met een D) maar hij was de meest arrogante, onbetrouwbare klootzak die ik ken. Nu ik had niet echt veel te kiezen meer, maar toch ben ik voor de M. in jou verhaal gegaan. En nu ben ik daar helemaal niet zo blij mee. Je mérkt gewoon dat hij mij supergraag ziet maar ik hem niet. En ik kan niet altijd wegstoppen dat ik nog verliefd ben op die andere. Dus ik zou voor niemand gaan, en wie weet blijkt D. anders te zijn, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Laat je niet vanalles wijsmaken en gebruiken, maar ga ook die andere niet ‘gebruiken’ tenzij je ook verliefd word op hem. Doe het niet gewoon omdat hij juist is, en lief. Echt niet

dankje voor jullie reacties. ik weet het nog steeds niet…

M. =D

Verstand!

D is like, misschien leuk voor even.
Als je een lange en serieuze relatie wil zou ik voor M gaan. :3

je kunt wel kiezen op verstand maar dan zul je altijd ergens anders blijven met je hart, want die doet wat die zelf wilt, daar heb je geen invloed op en maak je jezelf alleen nog maar ongelukkiger. Dus als je voor M kiest moet je D wel eerst goed los kunnen laten, ook wel zo eerlijk voor hem.

Misschien moet je gewoon maar het risico nemen, tegen de lamp lopen en uit je fout leren :wink:

Sowieso niet voor M gaan als je die andere jongen niet uit je hoofd krijgt, want dat verdient hij niet.

ik zou echt voor de gene gaan die je zelf vertrouwd
ik zou zelf voor m gaan maar als je die andere jongen niet uit je hoofd krijgt…
misschien als je met m gaat dat je hem wel vergeet ? maar als dat niet zo is
jaa dn weet ik eigk ook niet :blush: sorry

succes !!

Ik snap niet wat erg is aan dat hij geen zin had om 3 kwartieren door het regen& onweer te fietsen? Ik zou het ook niet leuk vinden om door de regen te fietsen :slightly_smiling_face:

Kies voor D
Misschien hebben die mensen gelijk, misschien ook niet
1 manier om er achter te komen, Kiezen voor hem
M vindt je toch niet leuk (denk ik) en je moet naar je hart luisteren<3

Oke, hier de update:
Ik heb uiteindelijk gekozen. Voor D.
Het gaat eigenlijk best goed, en ik ga hem gewoon vertrouwen.
Hij geeft me al gewoon een kusje waar iedereen bij is, dus het is geen geheim. M. was wel erg gekwetst, maarja.
Ik heb maar naar m’n hart geluisterd, we zien het wel.

PS. Bedankt voor jullie reacties, heeft echt geholpen!