Hart of dixie

Nu dat er zoveel stops zijn bij de series ben ik deze maar eens gaan kijken. Ik vind het wel echt een leuke serie!
Kijkt er nog iemand hierna? Wat vind je er van?

Ken 't niet… Waar gaat 't over?

http://www.girlscene.nl/l…ries_online_hart_of_dixie
Hier staat het in uitgelegd!
Wel jammer dat er tot nu toe nog maar 10 afleveringen zijn.

Ik ben het inderdaad ook gaan kijken, vanwege al die stops. Is wel een leuke serie, niet geweldig maar wel oke.

Haha noo, omdat er maar 10 afleveringen tot nu toe zijn heb ik deze ook al weer helemaal afgekeken. Echt stoms dat elke serie om dezelfde tijd hun stop heeft. Pfff Het gaat ook meteen druk worden als dat het nieuwe jaar begint volgens mij…

Ik heb even gegoogled, maar geen ander topic gezien, dus ik up deze maar.

Iemand anders die het kijkt?

Ik kijk het ook :slightly_smiling_face: en vind het wel leuk!

Ik dacht dat het over chemische thoiletten ging omdat een dixie zo’n festival of bouwvakkers wc is :"D

Yes! En ik ben zó blij dat de serie renewed is. Het ging er nog om spannen welke gecanceled zou worden. Op de nominatie stonden Gossip Girl, Nikita, Hart of Dixie, Ringer en The Secret Circle. Laatst twee genoemde zijn uiteindelijk gecanceled.

Ah, nee, gaat GG nog een seizoen door? ;oo ik vind er echt nu al niks meer aan ;p

En hahaha, ik lach me dood, ik ben nu bij dat George en Lemon (die naam…) therapie krijgen van de dominee ;p

Allerlaatste seizoen. Gaat ook maar 10 afleveringen krijgen en 1 terugblik special.

Oh, dat valt dan nog wel mee. Dan kijk ik het nog we even af ;p

En hahaha, omg, die gele dingen (peddles? pads? pabbles? geeeen idee) waarmee ze hun emoties moeten weergeven xD Ik lach nu nog harder

Ik kijk het ook! Echt zo’n lekker serie waarbij je niet hoeft na te denken.

Deze week is het derde seizoen begonnen, ik moet de aflevering nog kijken.

Ik kijk het ook! Vind het echt zo leuk. Heb seizoen 1 en 2 in één ruk afgekeken en nu wil ik dat seizoen 3 ook gewoon in 1 keer helemaal komt hihi.

upje!
Omdat deze serie nu op tv is en vanavond de 3e aflevering komt :slightly_smiling_face:

Ik zag trouwens dat de serie in de tv-gids nu ineens Dr. Hart heet?

Dwayne is zoooo leuk!

Ik kan me er zo boos over maken dat het in Nederland een andere naam heeft gekregen. Wat is er mis met originele naam? :’)

Ik ook! Zo onnodig

(upt dit topic, want Zade feels)

Ja, ik snap daar ook echt niets van. De eerste keer dat ik hoorde dat het Doctor Hart heet, was ik ook helemaal in de war.

Also, yeey, in januari seizoen vier! Ik heb echt zoveel hoop na de laatste aflevering, eindelijk lijkt er weer hoop voor Zade. Ik vond Joel en Zoe echt heel saai, hoewel ik Joel an sich wel een leuk persoon vond.

Ik vind de vriendschap van Lemon en Wade trouwens echt heel leuk!