Hart in de binas?

Ik ben een biologie repetitie aan het leren, maar ik heb mijn binas op school laten liggen. Kan iemand hier mij vertellen of van alle onderdelen van het hart duidelijk staat aangegeven hoe het heet en of er ook dingen als de sinusknoop e.d. in staan?

sorry wij hebben alleen een binas voor natuur en scheikunde, upje.

Ik kijk even voor je (:

Mijne ligt ook op school, dus een upje voor jou!

binas staat ook online op internet!

http://www.binasonline.noordhoff.nl/

dan inloggen rechts boven
dan inloggen met :
gebruikersnaam: HBL
wachtwoord: HBLbinas

Ja staat erin, 84 C en D. Bloed en bloedsomloop
Mag jij een binas bij je biologie proefwerk houden?

Het hart staat uitgebreid beschreven met plaatjes waar ook alles op aangewezen is, maar dingen zoals de sinusknoop staan er niet in.

Oh ja, inderdaad, ik heb verkeerd gekeken.

Oke, iedereen bedankt voor het kijken! (: Dat scheelt weer wat. Ik dacht inderdaad dat we de binas erbij mogen houden. Maar nu ik dit zeg begin ik toch te twijfelen, misschien dat je dan wel erg veel over kan schrijven. Nou ja, plaatjes in de binas zijn in ieder geval duidelijker dus dan kan ik morgen nog even kijken.

Die staan in je biodata

upje

ik weet t niet

ja, staat erin, weet alleen niet waar

Wij mochten altijd onze binas erbij houden, maar wij hadden ook geen biodata. Binas was echt mijn redding op toetsen :grinning:

Wtf ís biodata? xD Wij hebben alleen de binas die je altijd mag gebruiken.

Biodata is een biologiebinas, alleen bijna geen enkele school gebruikt het :’) (Ik heb er wel een, maar die gebruikte ik echt nooit en die mocht ik na mijn examen gewoon houden).

Iedereen mag toch een binas gebruiken?

Wij mochten in de 4e en 5e ALTIJD binas EN biodata bijgebruiken. Waarom niet? Bij het examen mag het ook?