Hart gebroken..bah

Ik zal jullie het verhaal besparen, maar ik kan mezelf niet echt opbeuren… iemand een idee hoe wel?

Reacties die je krijgt als je dit soort topics plaatst zullen je niet bepaalt opbeuren. Dus ik zeg het maar vast, gebruik de zoekfunctie/google voor tips en laat deze verwijderen.

Pff bij elke topic die ik aanklik wordt er wel wat commentaar geleverd. Ik snap dat je je rot voelt en de meeste dingen werken gewoon niet. Doe veel leuke dingen met je familie en vriendinnen, focus je op school en probeer zo min mogelijk achterom te kijken en hem in de gaten te houden. Goodluck…

-.-
Ik zeg gewoon de waarheid en op de meest normale manier mogelijk. Er zijn zo’n 600 van dit soort zelfde topics die ze kan bekijken ipv zelf nog 1 aanmaken waar je weer al dezelfde antwoorden gaat krijgen.

ik denk dat je je goede vriend ; google moet gebruiken! ik had een site healmybrokenheart.com dat is een engelse site en langdradig maar misschien heb je er wat aan! haha sterkte (L)

Ik heb er zelf ook last van. Helaas! :frowning_face: maar gewoon zo veel mogelijk leuke dingen doen en je gewoon op andere dingen focussen, als het goed is helpt het bij mij nu in iedergeval niet aangezien k het niet kan hahaha maar heey voor hem 10 anderen!! En je leven is niet voorbij als je gedumpt wordt hij is gewoon de moeite niet waard en vaak genieten ze er van hoe jij van binnen kapot gaat dus niet laten merken en klinkt raar maar ga lekker SUPER KNAPPE JONGENS kijken in real en op internet haha sirieus het werkt wel een beetje hoor :slightly_smiling_face: en ik zeg nu niet "neem een andere boy, nee ik bedoel als afleiding beetje naar andere jongens kijken doet je goed" Maar veel succes ermee :slightly_smiling_face:

Ik ben veel te chaggie om hierover te gaan discussiëren… Ik zit geen algemeen topic dussss ik maak gewoon lekker een topic aan…
En dit topic was een beetje een opwelling, ja dat moet ik toegeven, maar ik zie geen reden om bad comments te krijgen.
Have a nice day…

To be honest; het enige dat je nodig hebt is tijd, veel tijd (bij mij is het ook nog maar 1.5maand uit, dat deed me heel veel pijn, maar ik merk de laatste tijd dat het steeds wat beter gaat). Zoek afleiding; doe leuke dingen met je vriendinnen, probeer je op school te focussen (dat is moeilijk, maar probeer het!), ga lekker sporten, flirt met andere jongens (: En ohja, probeer contact met je ex zoveel mogelijk te vermijden… dat geeft je misschien te veel hoop.

mee eens ! ^

Gewoon andere dingen doen en alles vermijden of verwijderen wat je eraan doet herinneren… de rest moet je helaas zelf doen, dat kunnen wij niet voor je doen.

Are you fucking kidding me? Anders snap je ff dat ik je juist wou behoeden voor negatieve comments. Het interesseert mij geen fuck of je dit topic maakt of niet, ik wou je waarschuwen voor reacties waar je geen zin in hebt aangezien er al heel wat van dit soort topics zijn en je daar de antwoorden kan vinden. Mygod, breng je es iets normaal, is het nog niet goed.

@Samiras,
Aan je reactie is niets mis. Op mij kwam het ook over dat je haar juist waarschuwde. Ze vat het verkeerd op (wat dus niet aan jou ligt).

@TS:
Logisch dat je je nu rot voelt. Je kan het nu misschien niet geloven maar er komt hieroverheen!

Lees dit eens:
http://mens-en-samenlevin…eer-je-gebroken-hart.html

Bij mij hielp gedichten maken ook goed.