Harsen

Hey,

Ik heb harsstrips gekocht voor mijn benen en bikinilijn.
En ik ga dus voor de eerste keer harsen.

Alleen ik ga 7 juli tot en met 14 juli op vakantie en dan nog 5 tot en met 15 augustus. Dat is dus in 4 weken 2x. Maar hoe moet ik dit doen dan met Harsen?
Als ik dit 5/6 juli doe blijft het dan tot 15 augustus helemaal weg, of moet ik daar niet op gokken? Want ik neem aan dat de haartjes niet snel genoeg groeien mocht dit niet zo zijn. En ik wil niet op vakantie zelf gaan harsen haha.

Want anders scheer ik de 1e vakantie wel elke dag.

Up.

Waarschijnlijk haal je toch niet alles weg aangezien ik niemand ken bij wie die harsstrips goed werken.
Ik zou het voor beide vakanties doen en dan op vakantie een scheermesje mee.

Het blijft denk ik niet zo lang weg. Ik denk ongeveer 3 weken ofzo?

Bij mij blijft het max 3 dagen weg, harsen werkt niet goed bij mij, bij een vriendin 3 weken. Dat verschilt per persoon.

beetje experimenteren zou ik zeggen, hars voor je vakantie en neem een scheermesje mee. eerst werkte harsen heel goed bij mij, nu kan ik ten eerste niet meer zien wat ik doe down under, en ten tweede groeit het ineens supersnel!

Ik denk dat ik voor de eerste vakantie scheer, en daarna hars thuis. Want dat is een kamp met scouting in Keulen en Berlijn, en ik weet ook niet echt of ik daar veel tijd heb ochtends om te scheren etc…