harsen

oksels!

zometeen doen, HOEVEEL PIJN DOET HET?
en heb je er ooit allergische reacties van gekregen?
xx

oooomygodz dat lijkt me echt te pijnlijk haha :\ nooit geprobeerd, dus idunno.

1e, 2e keer doet het behoorlijk pijn, maar later raak je er gewoon gewend aan en voel je er niks meer van, ik heb zelf nooit allergische reacties gekregen :wink:

Qua pijn valt het wel mee hoor, het is meer belangrijk dat je het op de goede manieer doet en je vel dus niet mee trekt!
En had geen allergische reactie gekregen in het begin krijg je klein beetje uitslag, maar dat trekt zo weer weg:)

…je vel niet mee trekt

KLINKT GEZELLIG :grinning:
nou ik ga het NU proberen :’'D

thanks!

hahaha komt goed ^^

succes, laat maar weten hoe het ging(als je nog kan typen erna haha)

Ik ga het ook doen! Ben niet zo bang voor de pijn eigenlijk haha.

Nou goodluck! (:

wacht maar tot je je bikinlijn laat harsen >:slightly_smiling_face:

laat? zelf doen toch ahahah.
Nou heb het net geprobeerd maar ik doe iets fout kennelijk want er kwamen er maar een paar mee!

de pijn valt trouwens mee, maar ik doedus iets fout. what could it beee

hmmm, ja het is lastig om zelf te doen, je kan beter je moeder of vriendin vragen eraf te trekken XD omdat je je arm omhoog moet houden, en gelijk eraf ratsen :stuck_out_tongue:
maar als je met van die veet strips doet ligt het daar aan want die zijn echt slecht (want die werken niet bij mij) en zelf je bikini harsen is niet zo goed idee XD kun je ook 100x beter laten doen ^^

oh nee heb gewoon etos huismerk. Maar misschien maak ik ze niet warm genoeg ¬¬ kunnen ze niet ook gewoon in de magnetron hahahaha

haha in de magnetron, probeer 't? :sunglasses:

MAYBE I WILL… maybe i will… al is mn huid nu nog even geirriteerd ahaha

magnetron XD na je moet niet aantal keren over dezelfde huid heen gaan, das niet goed;p

jaaa dat snap ik! maar het laat me geen keus, ik ga vanacht naar frankrijk rijden voor een surftrip en die oksels moeten leeg :frowning_face: