Ik wil gaag de haartjes die bovenmijn bovenlip zijn zelf harsen . Maar ik moet voor dat die gezichtsstrips halen maar ik heb nog voor benen en bikini lijn over dus is het ook goed als ik die van bikinilijn/benen ga gebruiken , dus dat ik een stukje van afknip dat ze in de goeie lengte zijn en niet te dik. Xx
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je gezichtshuid veel te gevoelig is om strips voor je benen/bikinilijn te gebruiken…
Het heet niet voor niks beenstrips en gezichtstrips lijkt me.
Maakt wel verschil hoor. Die speciale gezichtsstrips ( ik zou wel echt die van VEET doen, die hebben wij nu momenteel ook gewoon bij de action ) zijn zachter en milder voor de dunnere haartjes op je gezicht.
Zelf kan ik er sowieso niet tegen want ik krijg dan bultjes. Mijn wenkbrauw harsstrips knip ik wel gewoon uit de strips voor beenhaar en zo omdat wenkbrauwharen, in mijn geval, toch wel dikker zijn als de rest van t gezichtshaar.
het maakt eigenlijk wel verschil, maar ik gebruik zelf ook dezelfde haha!
ik gebruik ze voor mn wenkbrauwen!
Alleen bovenlip, wat zij dus wil, is niet aan te raden. Heel andere soort haartjes =’] Krijg je ( ik tenminste, terwijl het bij mijn wenkbrauwen wel goed werkt ) allemaal van die rode bultjes =’]
ohh!
daar kan je best wel gelijk in hebben dan!
heb gelukkig geen haartjes!
Dan kan je beter die voor je gezicht halen TS! (:
Ik denk dat je ze wel kunt gebruiken, aangezien sommigen ze ook voor de bovenkant van hun wenkbrauwen gebruiken. Zelf gebruik ik zo’n apparaatje die m’n moeder een keer voor me gekocht heeft, haha!