hars voor het gezicht

Hallo,
weet iemand waar ik hars voor het gezicht kan halen?
Ik heb ergens gelezen dat ze in turkse winkels hars verkopen voor een paar euro maar is dat dan geschikt voor het gezicht? heeft er al iemand ervaring mee? Of is er ergens anders ook nog goede hars te krijgen? Ik heb wel producten op internet gezien maar dat is dan ook met zo’n harsverwarmer en dat kost dan rond de ¤70 euro.

je kan ook gewoon gezichtshars bij de etos kopen.
daar hebben ze veet enzo.
liggen meestal naast de deo’s en de scheermesjes enzo.
xx :slightly_smiling_face:

hmm, ik zal nog eens kijken maar ik dacht dat ze daar alleen maar van die waxstrips hebben voor het gezicht. Op de website van veet (www.veet.nl) zie ik ook niks over hars voor het gezicht. :frowning_face:

van veet heb je een speciaal pakje :slightly_smiling_face: speciaal voor bikinilijn, oksels en GEZICHT! zijn kleine harsstrips gewoon bij de drogist te koop als kruidvat etc.

Ik weet wel dat er strips zijn maar ik ben op zoek naar hars in een pot. Ik hou namelijk niet zo van die strips en heb altijd veel betere ervaringen met hars gehad.

Ok, ik heb maar tijdelijk de ontharingscreme van Silx genomen, werkt ook fijn. Maar de reden dat ik hars wil nemen is omdat het gewoon de wortels van de haren daarmee kapot maakt en waardoor de haren veel minder terug zullen komen.

ik ehb persoonlijk HEEL slechte ervaringen met hars in mn gezicht of wasstrips etc… vaak zijn niet alle haartjes weg en zit er nog was op je gezicht of trek je je huid ook een beetje mee open… ik zou een epileerapparaat ofzo aanraden, das veel handiger! zelf bleek ik gwn mn gezichtshaartjes das nog minder pijnlijk.

x

Ik heb het ook een tijdje gebleekt, maar wil toch echt van het haar af. Zijn er dan ook speciale epileerapparaten voor het gezicht? Ik heb wel een epileerapparaat maar die gebruik ik eigenlijk alleen voor m’n benen…

de mijne heeft gewoon 2 standen, de ene is echt erg snel en die gebruik je dan voor je benen, en de andere is langzamer en dan kan je dat gebruiken voor je bikinilijn (niet dat ik dat doe want auw…) en voor je gezicht (gebruikt m’n mam hem wel eens voor en ze klaagt er niet over).

x

Ok, ik heb dus eindelijk hars gevonden!!!
het is de welbekende “agda” die dus verkrijgbaar is in Turkse winkels. Ik heb voor zo’n potje maar slechts ¤1,75 betaald!
Je moet hem wel opwarmen en warm aanbrengen, dan koelt het dus af op je gezicht en HOPPA, hars je je haren eraf.

Ik ben echt een voorstander van deze methode. Epileren met zo’apparaat op het gezicht is mij weer net ietsje te pijnlijk, maar dat hangt dus van de persoon af.

Een turkse winkel in Nederland ? :open_mouth:

waar kan ik een turkse winkel vinden in Amsterdam Zuidoost :cold_sweat: