Harry Styles concert, wie gaat er mee?

Heyyy
Ik zou dus met een vriendin naar het concert gaan van Harry Styles. Ik had de kaartjes voorgeschoten want zij moest werken op de tijd dat ze in de verkoop gingen. Een paar dagen nadat ik de kaartjes had ginen we afspreken en ontstond er een ruzie waardoor we niet meer praten en ik nu met de kaartjes zit.

Wat moet ik er nu mee doen want ik heb niemand om mee te gaan en doorverkopen kan ook niet volgens de website??? En als ik alleen ga heb ik als nog dat ene kaartje over waar ik wel graag het geld van terug wil??

Ik ben van mening dat zij gewoon het bedrag van het kaartje nog moet terugbetalen, zeker als jullie allebei nog redelijk jong zijn en geen eigen inkomen hebben. Anders zou ik het misschien laten.

Er is vast wel iemand die dat kaartje wil overkopen, lijkt me sterk dat ze dat echt gaan controleren (?).

ja dat vind ik ook, maar weet je toevallig waar ik het kaartje kan verkopen, en is het wel mogelijk om als je 2 kaartjes hebt gekocht er 1 te verkopen?

Marktplaats, of gewoon even rondvragen bij mensen die je kent. Styles is zo populair dat er vast wel iemand is.

Hi Liza,

Wat vervelend om te horen dat je ruzie hebt gekregen met je vriendin. Het is inderdaad mogelijk om je kaartje te verkopen via ticketswap.nl. Daar kan je aangeven dat je maar 1 kaartje wil verkopen. We hopen dat je er wat aan hebt.

Liefs Girlscene!

1 like