Harry Potter sorteerhoed

Hoi! Ik heb gegooglet en gezoekmachinet en kon geen officieel open Harry Potter topic vinden, dus maak ik er maar een apart topic voor aan. Misschien zoek ik gewoon verkeerd, my bad then!

Ik doe mijn pws over Harry Potter. Het leek me leuk om er voor de lol en om het persoonlijk te maken een sorteerhoedhoofdstukje te maken. Dat ik een vragenlijst maak, mensen uit mijn klas(is het handigst), vrienden(vind ik, en zij, leuk) en leraren(lijkt me gewoon grappig) die laat invullen, en aan de hand van de antwoorden ze indeel in de afdelingen.

Nou had ik dit topic wel bij school kunnen maken, of in het profielwerkstuktopic kunnen zetten (waar ik ook iets heb geschreven, maar dan over mijn pws in 't algemeen), maar het leek me leuk om juist alle Harry Potter-fans hier bij elkaar te hebben zodat we een geweldige vragenlijst samen kunnen stellen!

Het moet wel meerkeuze zijn, dat is voor mij het handigst, maar de antwoorden moeten niet voor de hand liggen (als in: Wat is je lievelingskleur? 1. Rood 2. Geel 3. Groen 4. Blauw). Ik kijk zelf al rond op internet, en heb een aantal fatsoenlijke tests gevonden (bv www.dreuzels.com), maar ook heel veel slechte tests, met dus van die overduidelijke antwoorden.

Dus, zouden jullie mij willen helpen? Ik heb er nog t/m februari voor, dus geen haast, maar als ik er nu al mee begin, ben ik in ieder geval op tijd klaar.

Dus kom maar op met die vragen en antwoorden+bij welke afdeling de antwoorden dan horen, of als je nog een andere goede test weet waar ik inspiratie uit zou kunnen halen, dan hoor ik dat ook graag!

Dit is een goed voorbeeld van een vraag die ik zoek:

1. Je bent door een klasgenoot uitgenodigd voor een buffet, je eet:

Alles. Je bent een echt varken soms.
Alles dat interessant smaakt en je nog nooit hebt geproefd.
Alles dat smakelijk en eetbaar uitziet.
Alles dat je vriend eet. Hij zal wel weten wat lekker is.

Een vraag die iedereen kan beantwoorden, maar waaruit niet duidelijk blijkt bij welke afdeling je hoort (ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten bij deze antwoorden, maar het is maar een voorbeeld!)

Samen stellen we de ULTIEME HP-test samen!

Leuk!
Ik weet alleen niet echt iets over HP, dus kan je ook niet echt verder helpen haha.
Succes in elk geval, erg leuk idee!

Als je je inschrijft bij Pottermore.com krijg je ook een hele vragenlijst om te bepalen tot welke afdeling je behoort. Misschien kun je daar ook inspiratie uit ophalen, bij veel vragen zie je namelijk niet direct wat het voor verband heeft met de afdeling zelf.

Er is toch echt al een Officieel Harry Potter Topic.
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-harry-potter-topic-2-223696.0.html
Volgende keer even iets beter zoeken.

Ik heb goed gezocht hoor. Dan kan ik er toch een keer overheen zijn gekeken?
Ach, ik moet me niet zo veel van wat jij zegt aantrekken, aangezien jij alleen maar botte reacties geeft. Jij bent superieur. Sorry voor mijn minderwaardigheid!

Als een mod dit wil sluiten vind ik het best :slightly_smiling_face: Of als we verder gaan is het ook goed.

@Commentaar over Pottermore, die vind ik goed! Dankjewel :slightly_smiling_face:

Het mag in dat topic, of in het algemene PWS topic. Eigen topics over PWS mogen sowieso niet, sorry. (: