Harry potter reboot

Wat zouden jullie ervan vinden als ze een Harry potter reboot zouden aankondigen ?

Ik zou zoooooooo onwijs blij zijn, potterhead till the very end :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zou dat echt niet tof vinden.

Reboten is toch een toestel opnieuw opstarten? :flushed:

Oh ze willen het opnieuw maken met andere acteur ofzo?

No freaking way.
Harry Potter is perfect geeindigd, en iedereen die mee heeft gewerkt aan de films zijn awesome. Harry Potter gespeeld door iemand anders dan Daniel Radcliffe, is een no go! Plus reboots sucks!

En hoe graag ik ook een HP film of boek wil, niet op deze manier. Never nooit.

Waarom zouden ze dat doen dan? Zo oud zijn die harry potter films niet

Reboot :’)? Wats dat, kan je dat eten? Maar als het inderdaad betekent dat het verhaal dan weer opnieuw verfilmd wordt dan is het een NO. Ze hebben hun best gedaan en er goede acteurs bij gevonden, maar hoe je het ook went of keert, het haalt het nooit bij het boek zelf. Het heeft een einde en meer moet je er ook niet bij gaan verzinnen

nu nog niet, misschien over 10 jaar.

Nee, nee, NEE. Dat zou echt eeuwig zonde zijn.

Als dat zo is dan ga ik persoonlijk protesteren. Daniël Radcliffe is the chosen one, niet een willekeurig iemand anders.

Van mij mogen ze het best doen, maar no way dat ik daar dan naar zou gaan kijken. Sommige dingen zijn mooi geweest zoals ze waren, gewoon klaar. Zelfs een extra boek zal alleen maar het verhaal gaan uitmelken worden, denk ik zo.

Op zich zou ik Daniël Radcliffe, Rupert Grint en Emma Watson nog best willen zien in een vervolg NA the deathly hallows. Aan het einde van de film krijg je dan ook; 19 jaar later.

Wat is rebooten? :flushed:

Het zou leuk zijn als we straks allemaal oude oma’s zijn…
Maar nu iig nog niet :")

uhm, alsjeblieft eventjes NIET? Nee nee nee, het hoort zo dit is perfect

Nu is het nog te vroeg, maar over zo’n tien jaar vind ik het prima. Zou ook leuk zijn als er een soort spin-offs komen, of series. Zodat het fandom over 10/20 jaar nog steeds in leven is, met steeds nieuwe dingen om naar uit te kijken :3

Beetje zoals het ook gaat met Pride and Prejudice en Sherlock Holmes.