Harry Potter marathon in Pathe

Voor alle harry potter fans:
in de nacht van 11 juli begint er een harry potter marathon in verschillende Pathe bioscopen in nederland :grinning:
Ik ga er heen. Is 35 euro voor een kaartje, en dan worden alle films achterelkaar gedraaid, inclusief het allerlaatste deel!

kijk hier voor meer informatie:
http://www.pathe.nl/film/16876/harry-potter-marathon

Nog meer mensen die er heen gaan?

Wow, ik zou dan echt in slaap vallen! Echt wie dat kan uitzitten, haha. :’)

Ik zou misschien wel gaan als ik dan niet nog op vakantie was. Al lijkt het me wel heel dodelijk xD

Woh wat gaaf!Maar nee ik ga niet, dan ben ik op vakantie. Wel heel lang trouwens, zit je echt de hele dag in de bioscoop ;p

Ik heb een keer een marathon thuis gedaan. We begonnen om 7 uur s’avonds en op 6 uur s’ochtends was deel 6 nog steeds niet klaar. We hebben zelfs delen overgeslagen. We hadden natuurlijk wel pauzes tussen door want de hond moest nog uit, eten halen etc, maar het is echt dodelijk! x] Zonder caffeine en suiker haal je het niet :"D

WOW wat gaaf! dat zou ik echt willen.

ik ging eens naar eeen twilight marathon, 3 films achter elkaar, nou ik had er na anderhalve film al genoeg van

Ik ga erheen met mijn vriend! Wordt veel blikjes energydrink inslaan xD

Wij gaan in Eindhoven trouwens

marathon duurt me veel te lang, kijk ze thuis wel iedere avond 1 deel.
Ik ga zeker naar de voorpremiere, maar weet niet zeker of ik ook deel 1 in de bios ga kijken.

Oh pft dat houd ik echt niet vol, hoelang is dat wel niet, 12 uur ofzo?

ja hoelang is dat eigenlijk :confused:
2 uur p film ongeveer toch?

^ja indd wel ongeveer.

ik zou wel willen maar ik ken geen andere ‘die hard’ hp fans… Dus ik moet het nu doen met de mini marathon… en dan hou ik zelf wel een keer een grote marathon;)

^precies ik ken ook geen andere fans. mijn vriendinnen houden er allemaal niet van en mijn vader valt dan toch in slaap :’’’’) lekker dan.

oh my god dat is echt te tof, maar alle films achter elkaar vind ik een beetje teveel.

Ik ben op vakantie *huil*
Nja, in Kenia naar de bios is ook vast leuk!

maar dat kan toch niet zo lang? ligt iedereen te slapen daar

Het is meer dan 24 uur. om 00:05 begint het laatste deel de volgende dag. :grinning: maar je hebt na elke film een pauze van een uur geloof ik dus dan kan je ff bij slapen hahaha ik ben benieuwd. Ik ga met m’n beste vriendin in Rotterdam.

holey shit, hahah ^

Lijkt me super gaaf. Maar ik denk dat ik liever zelf thuis een marathon houd, dan kan ik gewoon stoppen als ik het niet meer trek ofzo.