Harry Potter and the Deathly Hallows

Hia,

verheugen jullie je ook zo op de nieuwe film van Harry Potter? Ik iig wel, bij de MTV awards lieten ze een trailer zien die nog niet eerder vertoond was. Nog niet gezien? Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=s-9v7DmKYrg

Verwachten jullie veel van de film?

ja ik verwacht best veel, ben het boek aan het lezen. :grin:

ik wacht al sinds ik het boek uit heb, volgensmij gaat het wel een mooie film(s) worden

Jaaa, ik moet hem zien!

Woehoe, ik kan niet w8en!!

Oe ja. Kan niet wachten!

Ik moet zeggen, dat sinds ik boek 7 uit heb ik ineens weinig meer met HP bezig ben (was een jaar of 4, 5 terug écht écht écht fan :stuck_out_tongue: zat ook op wizardzone.nl … nu nog steeds trouwens maar niet echt actief meer). Maar ik krijg altijd weer de kriebels van een nieuwe HP-film.
Ze zijn gewoon mooi.
Het hele verhaal is geniaal bedacht, en dat besef je pas als je deel 7 uit hebt.
Ik hoop maar dat ze in deel 1 en deel 2 van deel 7 álle info uit het boek kunnen verwerken :slightly_smiling_face:

Maar wauw, wat een vette teaser trailer :stuck_out_tongue: nog 5,5 maand!

Jaa ik kan niet wachten!
Wanneer komt hij uit?

I’M SO EXCITED!!
Goshh, wordt weer geweldig.
En idd, als je deel zeven uithebt besef je hoe goed het verhaal is bedacht. Hoe slim alles in elkaar is verweven, hoe alles met elkaar verband houdt.
Echt amazing.

Ik lees net 18 november, nog even wachten dus…

18 november pas?:open_mouth:
ik dacht deze zomervakantie een keer.
ooh dat is nog zoo lang wachten;(

Ohh ik dacht dat het laatste deel… Het laatste was. :’) Nouja, weer iets om naar uit te kijken dan.

Ooh ik kan echt niet wachten op die film! En de foto’s die ik steeds tegenkom maken me alleen maar nieuwsgieriger!

Geweldiggg! Ik lees op dit moment het boek weer :stuck_out_tongue:
Ben zoo benieuwd!

Ach, ben nieuwsgierig, maar sinds movie 3 stellen de films me toch wat teleur.

jaaaaa ik heb er ook zo’n zin in =D
november komt het eerste deel, juli het tweede deel van de film.

Ik vind ze juist beter vanaf film 3.
Dat duistere vind ik wel mooi, de shots en special effects worden ook mooier, maar vooral vind ik de verhalen ook leuker steen der wijzen heb ik denk ik 2 keer gelezen, geheime kamer 5 keer, maar de rest >10 keer (deel 6 en 7 heb ik alleen in het Engels), ookal is dat jaren terug. hmm, ik weet wat ik deze zomervakantie ga doen!

ik kan niet wachten!!!

Vond het boek een van de slechtsten (de boekenserie is echt achteruit gegaan na Goblet of Fire).

Heb wel al setpics gezien enzo, en het ziet er nice uit! En zoals altijd leuke mensen die meespelen (Bill Nighy als Scrimgeour! Is dat even onverwacht)
__

ETA:
Vorig jaar was ik in Londen op vakantie en liep ik toevallig op Leicester Square voorbij toen de premiere van Half Blood Prince werd gehouden. Zou wel grappig zijn als ik daar weer ben als hij uitkomt, aangezien ik weer ga deze zomer ^^

Nu kan ik al helemaal niet meer wachten! :expressionless: