haren

ik word echt helemaal gek van mn haren,
aan een kant heb ik echt altijd heel veel slag en ik heb al veel geprobeerd maar die slag blijft erin, behalve als ik het stijl, maar daar gaan mijn haren helemaal kapot van en het pluist nu ook echt heel erg en het ziet er gewoon niet meer uit.
heeft iemand een tip hoe ik het op een andere manier stijl krijg en dat het niet pluist?

Dan ga je voor kaal :metal:

Je hebt toch wel van dat haarcreme van andrelon ofzo, waar je je haar mee kan stijlen! Misschien helpt dat?
Doe je wel creme in je haar, vóórdat je gaat stijlen?

Is dat niet slecht creme en dan je haar stijlen?
Want dat zei een vriendin van me.
Dan ga ik dat maar eens uitproberen :slightly_smiling_face:

Kaal je zal bedoelen jullie zijn kinderachtig,
nutteloze reactie (:

Ohh, nee valt wel mee. Ik vind deze topics altijd zo zeikerig. Want volgens mij zijn er namelijk meerdere. :l
Zoekfunctieeeeeeeeeee :3

Nee, niet zeikerig, tis gewoon een vraag.
en ja maybe zijn er wel meerdere, maar ik ben te lui voor zoekfunctie, en meerdere topics kunnen er wel bij (:

Meh, ik denk dat je je eigen haar zal moeten accepteren.
of permanent stijlen, maar dat is duur en slecht voor je haar en je krijgt slag-uitgroei zegmaar

Jeetje. Het is een regel dat je eerst de zoekfunctie moet gebruiken! En meerdere topics kunnen er niet bij. Wordt het forum dalijk weer slomer… en slomer… En slomer…

jeez,je haar gaat meestal pluizen als je het stijlt -.-’
gebruik gewoon van dat beschermspul voor het stijlen en klaar.
en anders zoekfunctie en zijn toch al 100000 van dit soort topics …

Lijkt me juist niet!
Er is van dat special creme wat voor je het stijlen moet doen, want die hitte van het stijlapparaat is pas dodelijk voor je haar. Lijkt me dan met creme beter. Het hoort je haar te beschermen tegen de hitte!

Hier staan wel wat producten op:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=504001

FAIL redenen

Slotje?

argh, waarom verwijderen ze die oude topics dan niet gewoon, dan moeten ze maar niet zeuren, en tis me eigen keus of ik een nieuwe maak ja of nee.

oja, bedankt voor de mensen die het wél serieus nemen!

Als ze alles na moeten gaan zijn ze DAGEN EN DAGEN bezig. Vervolgens kunnen ze weer opnieuw beginnen door nutteloze topics zoals deze.

Serum van Biosilk / CHI …

verzorgende creme + stijlen + serum tegen pluis!

Alsof jij moderator bent en dat hier eventjes gaat bepalen :grinning:
maar ze moet idd wel zoekfuntie gebruiken, daar heb je gelijk in.