Haren zwart verven?

Heeeii
Ik ben van plan om morgen mijn onderste lagen van mijn haar te laten verven ( ik heb geen idee hoe het heet, maar als je een staart in doet dan de onderste laag van je staart zal ik maar zeggen)
Ik heb best wel blond haar en zou het graag zwart willen
Maar nu dus mijn vraag…
Wordt zwart nog wel mooi in e haar als je het wast? Of kan ik het beter heel donkerbruin verven?
En wat vinden jullie hier nou van?

Alvast bedankt

Of weet iemand misschien een leuk kleurtje om te doen?

Ik vind het heel gaaf, weet denk ik precies wat je bedoelt, maar ik vind dat met heel donkerbruin net iets mooier dan zwart… iets “echter” … dus ik zou echt voor donkerbruin gaan als ik jou was :wink:

Ik vind het leuk, Ik heb hetzelfde alleen dan heb ik de onderste laag blond (niet ombre gewoon de onderste laag zoals jij het bedoeld)
Een meisje bij mij op school heeft t ook met zwart gedaan en die heeft van zichzelf lichtbruin haar.
Als jij blond haar hebt zou ik voor donkerbruin gaan omdat het anders zo afsteekt maar als je ook lichtbruin haar hebt is zwart ook leuk.
Zwart kan trouwens een beetje vervagen dus je zult het vaker moeten bijkleuren maar dit is ook wanneer je donkerbruin gebruikt.

Jep
Maar ik dacht misschien ook over een leuk kleurtje…

ik zou dan eerder voor donkerbruin gaan, denk dat zwart iets te hard wordt

Bedankt :slightly_smiling_face: ,
Ik ga ook donkerbruin doen want ook mijn vriendje walgt van zwart :stuck_out_tongue:

Bedoel je zo:

vind ik wel mooi.
maar moet dit niet in het algemene haarverf topic ofzo?

Ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat! Heb zelf ook altijd zoiets gewild, maar nog niet echt gedurfd.

Jaaa precies dat!! Heb je dat?

Ik zal wel een foto plaatsen morgen :slightly_smiling_face:

Ik heb 3 jaar lang zwart haar gehad en geloof me: denk goed na voor je eraan begint. Het verven is allemaal geen probleem maar als je erna terug naar een andere haarkleur wilt gaan, wees maar zeker dat je haar eraan is! Mijn haar hebben ze 5 keer moeten ontkleuren voor het zwart er weer uit was, dus: denk goed na! :grinning:

Bedankt, maar ik ga voor heel donkerbruin :slightly_smiling_face: je ziet het toch niet zo goed als mijn haar los zit

Ik zou idd eerst voor donkerbruin gaan. Dat loopt nog wel wat terug omdat je blond bent, maar dat zou alleen maar in je voordeel zijn als je het achteraf toch “net niet” vind.

Zwart is echt heel donker! (joh :grinning_face_with_smiling_eyes: ) Het verven is zoals eerder gezegd geen probleem, maar het ooit eruit halen wel! :slightly_smiling_face:

Ik heb ook een tijdje dat gehad met donkerbruin onderkant, en blond bovenkant :slightly_smiling_face:

Okkii bedankt :slightly_smiling_face: