haren vlechten

hallo,
ik wil morgen graag krullen in mijn haar (slagen) maar ik vind het moeilijk om mijn eigen haar te vlechten. ik zou ook niet weten hoeveel vlechten ik dan moet maken om het mooi te hebben. weten jullie misschien iets zodat het beter gaat?

http://i51.tinypic.com/swsbaa.jpg

heb hetzelfde probleem , upje voor jou x

maak in nat haar gewoon 1 vlecht voordat je gaat slapen, volgende ochtend heb je golven!
of je koopt gewoon een krultang/carmenset

Ik vlecht het altijd ‘opzij’ zeg maar, dus dat het lang een kant hangt. Dat is veel gemakkelijker. Je kan bv ook twee vlechtjes maken, langs beide kanten dan.

upp x

Knotje in nat haar, laten drogen en je heb wel een slag, maar dat gaat er wel een beetje snel weer uit en je moet lang wachten =S
en anders krulspelden of krultang of zeuw?

Als je met nat haar doet heb je kans met dik haar dat het volgende ochtend niet helemaal droog is en borstel je zo de slagen eruit, zorg dat het een klein beetje vochtig is, desnoods water in een flesje met verstuiver er op.

Als je kleine slagen wilt doe je kleine vlechtjes, als je grotere wilt doe je grotere vlechten… en het punt waar je begint met vlechten niet te strak aantrekken want dan krijg je er van die rare slagen in zoals je krijgt als je lang een staart in hebt gehad…

Als je een gewone of vissengraatvlecht in nat haar doet krijg je ongeveer zulke krullen. Als je bij een vissengraatvlecht kleine plukjes haar pakt krijg je veel slag in je haar (;

Werkt bij mij trouwens wel als ik de nacht ervoor dus vlechten maak voor dag erna slagen, als ik er wat mouse in heb gedaan, niet teveel want dan borstel je het er ook zo uit.

beter gewoon vlechten dan vissegraat, want bij vissegraat gebruik je iedere keer een klein plukje die daarna weer een tijdje recht naar beneden hangt… dan krijg je een heel raar effect. ligt eraan hoe dik je haar is en wat het gewenste effect is, ik heb vrij dik haar en als ik echt slag wil doe ik 6-8 vlechten, maar voor gewoon is 1 genoeg vind ik :slightly_smiling_face: 's ochtends niet te veel borstelen en mouse of haarlak anders blijft het niet zitten als je een beetje lang haar hebt

Je kan iemand 4 invlechten laten maken in je haar en daarin gaan slapen.
Volgende ochtend eruit halen en een beetje haarlak eropdoen (niet te veel en van een afstandje anders word het hard)
Dat werkt het beste bij mij maar het ligt er ook aan hoe dik je haar is

Ik vlecht mn haar altijd in

Ik neem aan dat de TS 4 jaar later haar eigen haar nu wel kan vlechten.

ik doe altijd heel simpel een vlecht voor het slapen gaan, de dag erna heb ik een flinke slag in mijn haar.