haren vlechten (dik haar)

heey,

ik wil graag wat bij mezelf vlechten alleen heb niet zoveel ideeen meer dan een vissengraat, (verschillende) invlechtingen, zijvlecht, watervalvlecht, onderstebovenvlecht. Als ik het zoo opschrijf zijn ut er best veel eigenlijk, maar hebben jullie nog meer ideeen ??

-xxx-

Je hebt zo’n techniek waarbij je twee kanten draait en dan door elkaar doet. Dan moet je haar splitsen, beiden ‘staarten’ naar rechts draaien en dan linksom om elkaar heen draaien. Ik ga een plaatje zoeken!

http://www.flair.be/nl/beauty-en-dieet/13083/how-to-de-gedraaide-vlecht.html

Zo doe je het:
Begin met je haar in twee partijen op te splitsen.
Neem in elke hand een partij haar en draai die van je weg.
Tegelijkertijd draai je de twee partijen in elkaar, en dat in de tegengestelde richting.
Doe zo verder tot de puntjes van je haar en maak de vlecht vast met een elastiekje.
Eventueel uitstekende piekjes kun je plat krijgen met een beetje haarspray.
Voilà, you’re good to go!

ojaa supervett!! dankjee

ojaa, ik ken ook nog zo`n twist zegmaar op je hoofd, dat je dan twee plukken pakt draait en dan per draai een pluk meepakt, ja hele onduidelijke uitleg. ff foto dus:

srry als de foto beetje groot is!

EDIT: foto doet ut ff niet!

Wow zeg, dat is een leuke tip. Heb zelf ook moeite om bij mezelf een leuke vlecht te maken, maar de techniek met het opsplitsen van je haar in twee staarten en dan tegendraads inelkaar draaien werkt perfect, en werkt heel eenvoudig.

Zeker een aanrader voor je haar tijdens het slapen. .

Up! Ik heb ook ontzettend dik haar en de meeste dingen die hier boven genoemd zijn willen zelf niet eens lukken omdat m’n haar gewoon te dik is.

Jaaa! Heeft iemand nog meer ideeen ??

De draai-vlecht lukt perfect met dik haar! :slightly_smiling_face:

jaa indd, ging meteen proberen en ging heel goed!

iemand nog meer ideeen??

ojaa, je hebt ook een haarbandvlecht als een haarband, je kan invlechten over je hoofd, of gewoon 2 vlechten aan de zijkant van je hoofd en die dan over je hoofd heen doen!
ff kijken of foto het doet srry als ie heel groot is!

EDIT: niet dus :frowning_face:, maar ja google; haarband vlecht . en bij afbeeldingen is genoeg te vinden

ojaa, vlechten met meer plukken is ook mogelijk google; vlechten met -cijfer- en dan enter, dan zie je filmpjes & linkjes enz.

iemand?

up^

ik heb best dik haar met veel laagjes, iemand daar nog tips voor?
vlechten lukt amper.

Ik persoonlijk vind de waterfall braid heel gaaf.:http://www.youtube.com/watch?v=7mIGU74Gq_Y

ik heb ook dik haar, maar laagjes zijn er een beetje uitgegroeid… kga binnenkort weer naar de kapper

jaa! die is heel leuk!

Die vlecht komt toch steeds los? :s

Ooh, laat maar, ik heb het al gevonden :wink: .