Haren verknipt.. wat nu?!

Hooi meiden. ik heb dus mijn haren ongeveer 4 uren geleden bij dé kapper verknipt. ik had eerst lang haar ( ongeveer 12 centimeter over mn schouders) en nu moesten de ‘dode’ punten eraf en is het tot mijn schouders. ik had ook al een tijdje mijn haar niet geknipt. Maar heeft iemand idee’s wat ik met mn haar kan doen? heb krullend haar dus het valt eigenlijk nog korter…

Wat wil je nou horen als ik vragen mag? Je kunt het er moeilijk aanplakken dus je kunt het of nog korter knippen, of het ermee doen zoals het nu is.

Extensions, of op youtube leuke tutorials zoeken voor kort haar

Groeit vanzelf weer aan :slightly_smiling_face:

Laat het nog korter knippen of doe er een kleurtje overheen.

wachten…

een schuine vlecht, dan valt het niet zo op, een hoge staart kan ook, dat heb ik ook gedaan.
verder kan je je haar wassen, zodat het er wat anders uitziet (je haar valt altijd anders als je net naar de kapper bent geweest)
Succes!

wat je moet doen is naar een krullen kapper gaan, die knippen je haar krul voor krul, en je hebt (geen pluis) mooie krullen. hun snappen dat je krullen niet te kort moet knippen.
google eens op krullen kapper of google curlsys en ik hoop dat zo’n kapper bij jouw in de buurt zit en jouw goed advies kan geven.

Als het verknipt is waarom zei je het dan niet tegen de kapper? Hun moeten het knippen zoals jij het wilt, daar betaal je voor.

Tja, eraan plakken lukt helaas niet meer. Volgende keer een andere kapper bezoeken. Spreek dan van te voren goed af wat je eraf wil hebben en vraag of ze van te voren wil laten zien wat ze eraf gaat halen, dan kan het niet meer misgaan!

Dus je dode punten waren 12 centimeter lang? Dan heb je het denk ik je hele leven niet verzorgd ofzo…

nu niks

nu wachten

een kopje thee drinken en wachten

voor nu kun je het misschien oplossen met leuke kapsels? voor de rest is er inderdaad niks aan te doen

Er bestaat een kapper en die knipt haar erbij! Even googlen!

Scheer je kaal

Wachten dan maar? Je kunt het niet meer terug draaien.

Groeit vanzelf wel weer, al lijkt het lang te duren. Maar als ik jou was zou ik wat vaker naar de kapper gaan, als je nou 12 cm eraf moest laten halen neem ik aan dat je heel lang niet geweest bent ?

Lool XD