haren verfen terwijl je ongesteld bent

kan dat wel?
want ik wil morgen me haren gaan verfen en dat is de 2e dag van me ongesteldheid.
xxxxxxx

nee srry kan echt niet dan ga je doot :S:S:S

haha nee niet zo ik bedoel ik hoorde dat de verf dan niet kan pakken.x

Nee maar oke, ze zeggen dat het minder goed pakt als je ongesteld bent. Door de hormonen zou het komen. Maar ik geloof daar vrij weinig van hoor (: Bij mezelf pakt het ook gewoon goed dan.

^ Nou je kan er mee lachen maar tijdens je ongesteldheid kan verf minder goed ‘pakken’ op je haar door je hormonen. Net zoals bij een permanent. Dat is mij toch altijd gezegd.

Ik heb me haar zo vaak geverfd terwijl ik ongesteld was, nergens geen last van gehad!

I know. Maar ik vond de vraag een beetje raar overkomen :’) Anyways, ik heb even gegoogeld en het moet gewoon lukken.

Oh haha ja heb je gelijk in, het kwam nogal paniekerig over.

haha oke bedankt!
want ik ga al van rood naar donkerbruin die rode is wel heel erg vervaagd,
maar daarom dacht ik laat ik het maar wel even hier vragen voor de zekerheid.
xx

HAHAHAHAHA sorry dafuq :’’)

dat kan gewoon hoor (:

Het grote verf topic is voor dit soort dingen :x
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.0.html

Maar het kan gewoon als je ongesteld ben. Het kan wel ietsje minder pakken, maar dat valt wel mee. Het is alleen een probleem als je zwanger ben.

Ehm, hoe pakt verf minder als je ongesteld bent? Haar is dood spul, er lopen geen bloedvaten doorheen waardoor je hormonen de kwaliteit van de verf kunnen veranderen. Ik snap echt totaal de link niet.

ze gaan toch ook niet vragen als je je haar laat verven bij de kapper of je ongesteld bent? :flushed:

Ligt eraan welke kleur je je haar wilt hebben, rood gaat echt super pakken in deze periode. Je begrijpt waarschijnlijk wel waarom. Maar als je blond wilt, moet je toch echt wel even wachten hoor, want de kans is echt groot dat het dan rood gaat uitvallen.

i don’t wanna live on this planet anymore.