Ik heb best dik haar en daarom valt het ook helemaal niet mooi. Is uitdunnen slecht voor je haar en hoe duur is het ongeveer bij een normale kapper (dus niet kinki kapper en al die dure). Dankje! c:
ik zou het niet doen, je moet trots zijn dat je dik haar hebt !! misschien helpt het als je laagjes doet ?
niet aan beginnen
Ik vindt het gewoon echt niet mooi, de onderkant is veel te dik en ik wil het gewoon veel dunner hebben…
ik heb ook redelijk dik haar maar er valt niet veel aan te doen denk ik
Nooooh niet doen! Ik deed het vroeger zelf met een scheermes, maar ik wou dat ik het niet had gedaan :’)
^Tuurlijk valt er wel wat aan te doen, uitdunnen dus.
Ik heb mijn haar heeel vaak laten uitdunnen, omdat ik het ook gewoon te dik vond. Je merkt echt verschil met wassen/fohnen/stijlen, gaat allemaal sneller. En volgens mij is het niet slecht ofzo, mijn haar is nog prima in orde. En volgens mij hoort uitdunnen gewoon bij een knipbeurt, dus zal wel niet zo duur zijn. Maargoed, ik heb een nicht die kapper is en ga dus niet naar kapperszaken, dus ik zou 't gewoon vragen.
Want het zelf doen met een scheermes staat natuurlijk gelijk aan het professioneel uitdunnen bij de kapper? Come on :’)
Oké dankjewel!
Inderdaad gewoon even bij de kapper laten doen. Mijn moeder heeft ook heel erg dik haar en zij moet het echt eens in de twee maanden laten uitdunnen, omdat ze er anders gewoon helemaal niets mee kan. Het ziet er altijd prima uit, dus waar al dat negatieve commentaar op slaat weet ik ook niet.
moet je cht niet doen heeft een vriendin van mij gedaan en is echt té dun geworden
@GjengroddeStier ‘al dat negatieve commentaar’ slaat hier op:
Ten eerste, je haar groeit niet meer terug zoals het was dus als het verpest is is het verpest en heb je pech.
Ten tweede, naarmate je ouder wordt krijg je steeds meer haaruitval dus ookal is het resultaat nu wel zoals je wilt, na een paar jaar krijg je er alweer spijt van omdat het te dun gaat worden.
Daarnaast is het ook nog eens heel slecht voor je haar omdat het haar er als het ware afgeschraapt wordt.
Als je het uitgedunt wilt hebben, moet je dat gewoon doen.
Ik denk niet dat dat slecht is toch? Ze knippen gewoon sommige haartjes korter? Dacht ik xD Hoezo groeit dat niet meer terug dan? Een pony oid groeit toch ook terug naar volle lengte?
Ik ben op een gegeven moment gestopt met dat uitdunnen omdat ik het weer dikker wou en het is nu gewoon dik, dus 't komt heus wel terug.
Soms zit het volgens mij al bij het knippen in de prijs
maar het wordt al snel weer dik(althans dat werd het bij mij)
Ik moet het uitdunnen, anders is mijn haar gewoon… onhandelbaar. Er is echt niks mis met uitdunnen hoor :’)
Volgens mij knipt mijn kapper het altijd gewoon in laagjes en ‘dunt’ het dan ook ‘uit’. Heb zelf ook erg dik haar en het helpt wel, alleen moet ik wel binnen 8 tot 10 weken weer gaan want anders zit het echt niet meer :’)
Uitdunnen kan gewoon zonder problemen hoor, doe ik ook altijd meteen bij het knippen Het valt dan veel mooier en ‘soepeler’ en is niet zo zwaar