Haren te donker geverfd.

Ik heb gisteren me haren geverft, ik vind ze alleen echt veeeelste donker…

http://img696.imageshack.us/img696/3544/snapshot201107141.jpg

Wat denken jullie ervan…?
en als ik ze weer lichtbruin wil maken ofzo kan dat dan gewoon!?
help me asjeblieft zit er echt heel erg mee haha ik schrok me echt dood toen ik me eigen zo zag!
alvast bedankt!

up

Ik vind het echt goed meevallen. Het past bij je huid. Als je nu bleek was geweest, was het waarschijnlijk een ramp geweest. Maar ik denk dat je er na een weekje al aan gewend bent. Dus, niet opnieuw kleuren (het vervaagd sowieso ook na een maandje door te wassen). Het is niet goed voor je haar.

(Als ik zo bruin was als jou, had ik het ook in dat kleur gedaan.)

Ik vind dat het je niet echt heel verkeerd staat maar dat iets lichter wel wat mooier staat. Ik heb geen idee of je ze gewoon zo weer lichtbruin kan maken.

Haha naja het is denk ik meer een schrik reactie omdat ik nog nooit zo donker ben geweest haha! eerst was ik zo voordat ik ze verfde;

http://img263.imageshack.us/img263/9660/snapshot20110705.jpg

Waarschijnlijk wordt het lichter na een paar keer wassen!

volgens mij wordt het lichter als je het met anti roos shampoo wast
Maar sowieso wordt het lichter als je het wast, even geduld dus

Als je er na 2 week nog niet aan gewend bent kan je het altijd nog lichter laten kleuren

Ziet er wel mooi uit. :3

het staat niet lelijk!
verven gaat waasrchijnlijk niet lukken,
maar na een paar keer wassen worden het wel wat lichter hoor (:

hier staan ook tips: klik!

Ik hoop het echt haha ben er tot nu toe nog niet aan gewend… ons pap schrok zich gister ook kapot toen die me zag haha

Ik vind het wel mooi. Eigenlijk houden zo :slightly_smiling_face:
En zoals hier boven ergens staat, een paar keer wassen :wink:

haha naja ik ben eigelijk best wel bleek van me eigen… alleen lijk wel wat bruiner op die foto ik gebruik ook meestal foundation… alleen ik snap het niet op dat plaatje van syoss is die veel lichter!? haha

Het staat je wel, alleen je kan je haar niet zomaar lichter maken (m.u.v. bleken). Ik heb het donkerbruin geverfd & daarna een tint lichter erin gegooid, alleen mijn uitgroei was nu in die lichtere verf. Alleen zag het er nog niet uit :stuck_out_tongue:

hahaha dat is zuur… ik ga zo head and shoulders halen en dan vanavond wassen want moet zometeen werken… maare moet je het dan een aantal minuten in laten trekken? en op droog of nat haar? want ik lees net hierboven ergens op droog haar? haha

titel aangepast, graag duidelijker aub!

Okee sorry! :slightly_smiling_face:

Maak je niet druk. Dat wordt echt heel snel al weer lichter. Vooral als de zon schijnt en alles :stuck_out_tongue:

Heb net head and shoulders gehaald, vanavond even proberen! bedankt!

Ik vind je haar mooi hoor zo