hallo allemaal,
ik stijl mijn haar elke dag, is dit heel erg slecht? bestaat er misschien een mouse die je in je haar doet waardoor het stijlen niet zo slecht is voor je haar?
xxx
Je kunt beschermingsproducten gebruiken, dan is het wel wat minder slecht. Maar het blijft altijd slecht voor je haar
Ja dat is slecht ik gebruik altijd speciale spray tegen de hitte! Moet je gewoon ff bij de kruidvat ofso kijken een vriendin van me deed het nooit en haar haar is nu dood en lelijk
weet iemand dan misschien hoe die spray heet?
Je hebt verschillende spray’s/creme’s etc. van verschillende merken
Staat er wel op…
Ik gebruik serum voor het stijlen, dat beschermt ook! Ik heb ook heel lang hitte spray gebruikt van Got 2 Be
okee bedankt!
ja het is echt de hel voor je haar, ik stijl het nu niet meer (eerst wel, elke dag) en het is gelijk gezonder, en heb gene gespleten haarpunten meer enz.
maar er bestaan wel producten daarvoor ja, ik zelf heb zo’n spuitbus ding, een roze.
Ga je haar niet iedere dag stijlen?
maargoed, als jij dat mooi vindt,
ik heb een tester van dat spul liggen, nooit gebruikt
het is ook een roze fles Zoals de reactie hierboven mij ^^^
maar je haar wordt sowieso wel dunner.
ik heb de spray van loreal Studio Silk & Gloss, en ik ben er heel blij mee
Ja haar stijlen is niet goed voor je… ik doe mijn lok ook altijd elke dag.
Ik gebruik ; got 2b 'smooth ‘n chic’ (Schwarzkopf) anti frizz lotion.
en die ruikt ook best lekker ;p
je kunt beter een stijltang kopen met keramische platen, bijvoorbeeld die van CHI…(wel prijzig) dat is wat ‘beter’ voor je haar zegmaar. en je kunt bijvoorbeeld biosilk silk therapy voor het stijlen gebruiken, en het niet elke dag stijlen (: