Haren stijlen

ik steil mijn haren af en toe als ik er zin in heb of als het heel erg pluist, en doe er eerst heat protect mist van andrelon in, dat beschermt tegen de warmte. ik heb wel een beetje dode puntjes na een tijdje maar dat heb ik ook als ik me haren niet steil. ik ga een keer per 18 weken ofzo naar de kapper want ik ben aan het sparen haha ;p

Ik stijl mijn haar al een aantal jaar, eerst stijlde ik het 2x in de week nu 3x ivm vet haar.
Je moet er gewoon voor zorgen dat je goede producten gebruikt voordat je gaat stijlen en om de zoveel tijd eens een haarmaskertje gebruiken.

Ik stijl het 1-2 keer in de maand, ik heb van mezelf krullen… en soms voor de variatie stijl ik het

Ik stijl het 1 of 2 keer in de week ongeveer.

ongeveer 1 of 2 keer per week, en loop ongeveer 1/2 keer per week rond me niet gestijlt haar. ;p ik hou van mn chi <3

Ik stijl mijn haren elke dag, misschien wel 2x per dag… Ja ik weet dat het slecht is, maar anders heb ik lelijke slagen/golven in mijn haar en dat ziet er gewoon niet uit

Elke dag helaas…

Kun je het niet permanent stijlen? Of is dat alleen met krullen?

Permanent stijlen is erg slecht voor je haar. ;o

Ja oke, maar élke dag stijlen, misschien zelfs 2 x per dag is ook héél slecht.

Ik stijl het ook altijd, als ik het niet doe zit het gewoon echt niet. Gigantisch pluishoofd heb ik dan. En ja dat had ik ookal vooor ik het stijlde.

permanent stijle:P hoe doe je dat???

ik stijl het wel vaak,
soms een paar dagen niet maar meestal erger ik me dan aan mijn haar haha, ik vind stijl gewoon leuker staan ofzo. en sommige dagen is mijn haar van zichzelf bijna helemaal stijl en de andere dag zit er opeens een rare krul in ofzo haha dus dat verschilt

Permanent stijlen raad ik absoluut niet aan, het is eigenlijk hetzelfde als je haren permanent krullen. Mijn haren kon ik afknippen omdat het zo beschadigd was, terwijl mijn haren van te voren gewoon heel gezond waren. Sommige meiden hebben hier minder last van, maar dan heb ik liever die slag in mn haren, dan rond lopen met dood haar.

ik stijlde het vroeger echt te vaak toen ging mijn haar dood. Nu stijl ik het met een fohn borstel en merk echt super veel verschil -ik heb echt enorm veel krullen-

Ik stijl mijn haar bijna nooit, hooguit 1 keer per maand en gebruik dan altijd een goede heat protector.

ik stijlde het eerst heel veel maar me haar ging er nogal dood van( ik gebruikte wel iets om me haar te beschermen)
maar nu stijl ik het minder vaak, misschien 1 keer per maand of in de 2 maanden.

een vriendin van me stijlt elke dag maar haar haar ziet er nog heel goed uit. haar moeder is kapster dus die heeft heel veel van die goede producten. maar nu is der stijltang kapot dus moet ze elke dag met krullen naar school. en dat vind ze verschrikkelijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik stijl mijn haar iedere dag en heb altijd wel last gehad van droog haar… maar dat kwam omdat ik een slechte stijltang had zei mijn kapster… Nu heb ik een nieuwe van Babyliss die kan stijlen en krullen… wist echt niet welke k nou moest kopen! Bij de Bijenkorf was een evenement, zomer product demonstraties, en daar kon je alle nieuwe babyliss producten uitproberen, super handig! nu heb ik ook een stijltang die goed bij mijn haar past en ik heb serieus geen droog haar meer… Die demontraties van babyliss zijn nog een aantal keer op zaterdag en zondag in de Bijenkorf… Succes!