Haren stijlen

Haaiiii,
wie stijlt er hier allemaal de haren? ik stijl met een stijltang van babyliss maar heb de laatste tijd dooie puntjes. Ik stijl om de 3 dagen ofzo. Is dit te vaak?

Je haren stijlen is sowieso slecht ;p
Maar nee ik stijl het niet want ik heb van mezelf al stijl haar ;p

Ik kam gewoon terwijl ik 't fohn, wordt t stijl genoeg van.

-

:stuck_out_tongue: wou dat ik dat had. Ja weet wel dat stijlen slecht is.

Ik stijl mijn haar niet meer. Mijn haar kan er gewoon niet tegen.
En te vaak, tja. Dat ligt eraan. Sommigen kunnen elke dag een hun haren stijlen zonder enige schade en anderen (comme moi) kunnen dat geen enkele keer doen. Maar probeer het te beperken.

Ik stijl elke dag. En ik heb zo af en toe wel dode punten maar die laat ik regelmatig eraf knippen. Verder lijkt m’n haar er niet echt onder te lijden want ik doe het al een paar jaar :stuck_out_tongue:

stijlen tijdens het fonen:P ga ik ook eens proberen.

ik stijl het af en toe als ik wat naar buiten staande plukjes heb of als het heel erg pluist, maar meestal heb ik supersteil haar van mezelf.

ik stijl het eens in de 2/3 dagen.

ik stijl nooit, ik heb namelijk al stijl haar :stuck_out_tongue: > Ik gebruik mn stijltang soms wel, maar dan om krullen te maken voor een feest ofzo.

Bijna nooit, alleen bij een bad hairday… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik steil mijn haar heel soms, als ik bijvoorbeeld die avond weer moet douchen zodat ik makkelijk door mijn haar kan borstelen, maar ik ben blij met m’n krullen dus eigenlijk hoef ik het niet te steilen haha. Ik krijg er ook een dikkere kop door dusja :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik stijl het al 2 jaar elke dag, maar mijn haar is nu bijna kapot dus ben ik gestopt en doe ik nog maar 1 keer per week ofzo, nu draai ik van die dingen in mijn haar voor krullen haha