Haren pluizen na douchen

Hallo iedereen,
ik heb een beetje een stom probleem, mijn haar pluist enorm, niet overdreven, nadat ik gedouched en mijn haar gewassen heb, hierna gebruik ik ook nog cremespoeling/conditioner.

Ik heb dit bij vrijwel elke shampoo, ik heb geprobeerd van Andrelon, herbal essencence, syoss en andere merken.

Ik heb niet mega veel geld voor shampoo, dus kom niet aan met, koop een betere shampoo.

Ik was mijn haren om de dag/twee dagen ongeveer, omdat het dan pas een klein beetje vet wordt.

Ik heb het zelfde, bij mij helpt;

• andrelon direct glad makende creme (uit een pompje)
  • nivea cream gel (uit een ‘‘blikje’’)

Neem van een van beide een beetje in je hand en ga met je handen over elkaar zodat het over je handen verdeelt is en ga vervolgens met je handen door je haar totdat je handen weer creme vrij zijn (en was vervolgens je handen).
Als je haar weer pluizig is herhalen.
Tadaa :slightly_smiling_face:

Gebruik serum na het douchen
[[ Aanraders: Biosilk & John Frieda ]]

Dankje, ik zal morgen een van de twee kopen(:

ik gebruik altijd Pantène cremespoeling
en als ik het gewassen heb [2x in de week, dat is écht zat voor mij] dan gebruik ik een of ander serum, en dat helpt echt onwijs.
Ik had vroeger ook altijd een zak stro op m’n hoofd na het wassen, maar nu niet meer, gelukkig : )

Hoe lang geleden ben je naar de kapper geweest? Pluizen kan ook komen namelijk doordat je te lang niet naar de kapper gaat :wink:. Oh en het helpt bij mij om haarlak óp mijn borstel te sprayen en vervolgens daar mn haar mee te kammen.

Ik gebruik een masker van garnier ( tube ) nar het douchen en dan met koud water eruit spoelen. Dan gladmakende creme van andrelon of een serum idd. Vraag anders bij je kapper, die smeren bij mij ook altijd iets op het einde erin tegen pluis, vaak kun je dat dan ook kopen daar.

ik gebruik van syoss nutrition shampoo en 1 keer per week nutrition haarmasker (van de hema), mijn haar is hierdoor veel minder pluizig. vraag anders is bij je kapper, vaak weten hun ook meer.

[i]Ahw, dat heb ik ook. =[
Dit gebruik ik, het werkt goed bij mij:

• Andrélon gladmakende crème

OF

-Zwitsal haarlotion (deze werkt het best!) <3[/i]

by mij werkt, john frida collection, iets met freeze ofzo heet dat. het is best prijzig, maar je doet er wel lang mee! :grinning:
en het is vaak in de aanbieding bij de kruidvat