haren oververven met een kleurspoeling

heb heel wat topics afgezocht en de zoekmachine maar al deze topics gaan over of kleurspoelingen een goed verschil geven als je lichter wilt gaan of welk merk het beste is, dit is voor mij niet aan de orde vandaar een nieuw topicje.

Ik heb mijn haar laten verven meerdere malen naar een nummer 8 of 9 omdat mijn haar steeds donkerder leek te worden. Het is nu een soort licht goudblond
nu wilde ik mijn haar een soort “boost” geven en alles verven met een uitwasbareverf. Een vriendin van me (brunette) doet dit elke maand en haar haar lijkt er echt mooier door uit te zien, probleem is alleen dat ze nooit haar haar geverft heeft. Ik ben bang dat als ik mijn haarkleur van nu pak in een kleurspoeling het te licht zal worden? Ik hoorde dat het slim leek om een tintje donkerder dan dat ik nu heb te pakken

Heeft iemand hiermee ervaring?
Ik wil graag gewoon iets met mn haren doen nu, morgen of overmorgen al het liefst :grinning:

met een spoeling gaat het niet lichter. Pakje verf van de super waarschijnlijk ook niet.

ik vind sowieso dat al die nummers 1t/m6-7 donkerder uitvallen, ook al hoort nr 6 officieel tot de blondnuances. als jij je haar alleen een boost wil geven zou ik dus zeker een nr 8 nemen.