Haren op mijn buik

Ik heb donkere haren op mijn buik, echt heel lelijk. Ik schreer het weg, maar dat heeft eigenlijk haast geen zin, want je blijft de stoppels zien. Iemand een betere oplossing? Want ik loop of lig áltijd met mijn handen voor mijn buik omdat ik me er vreselijk voor schaam;$

Heb jij ook dat het over je hele buik zit en dan zeg maar in het midden in zo’n licht lijntje loopt? XD

als je je haren harst, blijven ze veel langer weg!

/

Ja, echt idioot, ik dacht dat alleen mannen zichtbare buikharen kregen haha =P

je moet in het zonnetje gaan liggen!

de zon verbleekt die haartjes dan :relieved:

Misschien kun je ze harsen, dan blijven ze inderdaad langer weg. Als je het maar lang genoeg volhoudt, komen de haartjes niet meer terug.

En zo opvallend is het toch niet?

.

Heb ik ook :open_mouth: , echt zoo kut. Ik heb t alleen rond mn navel, een rondje erom heen zeg maar :stuck_out_tongue: Eerst heb ik t er een paar keer afgeschoren, want ik durfde niet te harsen ofzo, maar daar werden ze natuurlijk nog donkerder door, oook de blonde die er nog zaten en je bleef ze iid nog wel zien. Dus nu trek ik ze er uit mt een pincet, doet niet eens echt pijn, omdat er vetjes zitten :stuck_out_tongue:
Dus dat zou ik doen als ik jou was :wink:
Nu zie je t niet echt, als je er niet op gaat letten.

Om die reden durf ik dus ook nooit in bikini.
En het duurt echt zooooo lang voordat je alles weg hebt…

Nee ik ben gewoon Nederlands hehe (helaas)

Meer tips :3?

Ja ik ben ook gewoon Nederlands, snap dus ook niet echt waarom…

Ik heb het ook een beetje, laat het lekker zitten.

Ik heb het best erg, en ik vind het niet echt bepaald vrouwelijk.

Hoe halen jullie het dan weg? Want ik weet niet ik ben gewoon de vrouwelijke versie van Bokito, heb écht over héél mijn lichaam haar, oke niet van die haren van 6 cm ofzo maarja :'D Je ziet het superduidelijk want ze zijn donker. Mijn benen waren vroeger bedekt met donker donshaar, ben het gaan scheren, en moet het nu om de 2 dagen scheren want er zijn dan weer haartjes van 5 mm lang en het zijn net naaldjes. Bah. En als ik het dan laat staan ofzo, is het serieus net een been van een jongen. Ook heb ik haar op mijn onderrug, op mijn buik dus, mijn armen hoewel ik armhaar niet lelijk vind. Maar goed, ik haal alleen mijn beenhaar weg, de rest bedek ik altijd, mij zul je noooit in een bikini ofzo zien lopen, of met een lage heupbroek en een kort truitje. Ik ben verdoemd.

Oke dit was mijn zielige verhaal, het is logisch als je nu van me walgt haha XD

Ik heb het een beetje, een lijntje tot mijn navel zeg maar… Je ziet het niet (lichte haartjes, niet veel), maar bij bepaald lichtinval of als je er op let zie je het wel

Ja heb ik ook,. .echt 7 haartjes ofzo:P
Ik trek ze er stuk voor stuk uit met een pincet(A)
xx

ik heb wel (blonde) haartjes op mijn buik, maar die ga ik echt niet weghalen en ik schaam me er ook niet voor of zoiets