haren op je armen

ik wil binnenkort mijn armen harsen alleen weet ik niet welke methode beter is? is ontharingscreme handig voor je armen? ik wil het bes met wax strips doen maar dat doet zo’n zeer :stuck_out_tongue: dus iemand ervaring met ontharingscreme? komt het dan dikker terug en sneller? want bij strips komt het dunner terug en pas na 2-3 weken
xxxx

Ik zou gewoon met strips doen :’).

Dat doet zeer… misschien dat iemand weet of ontharignscreme hetzelfde effect geeft? dan gebruik ik liever dat laatste

Ja eerste paar keer is het even ‘pijnlijk’ maar het went vrij snel hoor en het is veel beter dan ontharingscrème… + het blijft langer glad!

Ontharingscreme geeft niet zo’n stoppels zoals scheren, maar je moet het wel regelmatig (om de twee, drie dagen) doen.

Bij die strips blijft het gemakkelijk lang weg, en komen er na verloop van tijd minder haren (heb ik gehoord :p).

Ik zou strips nemen, even doorbijten, maar dan heb je ook wat (:

Geen ervaring met ontharingscrème, ik deed het vroeger altijd met mijn epileerapparaat.

is het niet de bedoeling dat je armhaar gewoon moet blijven? :stuck_out_tongue:

ik zou noooooooooooooooooooit me arm haar er af halen. 2 vriendinnen doen het ook en hun krijgen hele tijd stoppeltjes en zwart haar terug… ben je oma zit je er nog aan vast nou fijn…

Ik doe het zelf ook niet af :stuck_out_tongue: Maar als je echt veel donker haar hebt ofzo, kan ik me wel voorstellen dat je je daardoor onzeker gaat voelen en het wel wilt (:

ik zou gewoon in de zon gaan zitten word het wel lichter van!
anders blijf je bezig?

Ik scheer altijd met de wegwerpmesjes van de Action, werkt prima. :’]

Als je armhaar echt heel donker is en storend zou ik het bleken.
ziet niemand het meer.
Maar ik zou eerst de tip van myselfandi proberen, als het niet superextreem is werkt dat heel goed en is bleken niet nodig.
Oh en over ontharingscreme, mijn ervaring, pijnloos maar werkt voor geen meter, gaan een paar haartjes af maar de helft blijft zitten.

Ik zou je armhaar niet weghalen, kom je nooit meer vanaf.

Zijn er mensen die armhaar weghalen dan?
Omg ik leef onder een steen.

Inderdaad in de zon
Zitten :slightly_smiling_face: ik heb bijna zwart haar maar mijn armhaar is blond :slightly_smiling_face:

waarom zou je je armhaar scheren :expressionless:
Mijn huid is getint en ik heb superblond arm + beenhaar, en je ziet het ook vet goed, maar ik vind het niet eens zo erg.
Ik wist niet eens dat mensen dat weghalen… Ik wil het niet eens weghalen haha.

Straks heb je allemaal stoppeltjes op je armen, zou het niet doen hoor.
Als de haartjes bij jou donker zijn kun je ze volgens mij ook verven, valt het veel minder op.

Ik zou het niet weghalen als ik jou was. Mijn haren zijn gewoon blond en daar zegt niemand iets over. Dus als ze heel donker zijn, laten bleken of gewoon in de zon gaan zitten. weghalen is zonde en je blijft bezig.

Je kan het gewoon laten aangroeien :grinning_face_with_smiling_eyes: