haren op bovenlip

hallo iedereen,

ik zit met een heel groot probleem ik heb namelijk donkere haren op mij bovenlip. ik word er heel erg mee gepest ik wil het heel graag weg laten halen maar ik weet niet of dat wel een goed idee is ik wax het soms maar het komt steeds terug en word steeds meer wat moet ik doen.

bedoel je dat je een snor (sorry, wist niet hoe ik het subtiel moest zeggen, niet gemeen bedoelt.) hebt of dat je echt haar op je lippen hebt?

eerder een soort snor

Met waxen gaat haar nooit helemaal weg, als je het lasert wel maar dat is nogal duur. Ik denk niet dat er meer is dat je kan doen behalve regelmatig bijhouden.

Je kan het inderdaad laten waxen en als je dat echt altijd doet dan komt het op een gegeven moment niet meer terug zeggen ze

of blond laten verven

Als je er echt last van hebt, zou ik het toch laten laseren. Of ja misschien nu nog niet, maar in de toekomst.

Epileren/waxen en genoeg bijhouden

Waxen of epileren. En dan gewoon bijhouden.

Er bestaan snorhaarbleekmiddelen (oh jeetje zeg, ik weet niet of dat zo heet want het klinkt best wel vreemd). En anders kun je het weg laten laseren wat nogal duur is, en anders dus wel regelmatig bijhouden.

harsen :wink:

je kunt jolen gebruiken, dat is een blekingscreme voor je haren op je huid. ik gebruik het zelf ook en het werkt heel goed ! je moet dan poeder en creme door elkaar mixen zeg maar en dat dan op je donkere haren aanbrengen, 15 minuutjes laten intrekken en het is blond ! dit blijft tot 2 weken blond. werkt perfect !

^Waar koop je dat? En hoe duur?

je kunt het niet in de winkels kopen, ik koop het dan ook op www.drogisterij.nl (goede verzending, en het komt ook echt aan) en het is 20 euro (ligt er aan hoeveel je wil zeg maar) maar je doet er ook wel echt lang mee !

^Ik heb een paar jaar geleden (uit nieuwsgierigheid) bij Kruidvat blondeermiddel gekocht en dat was gewoon goedkoop en werkte prima (voor een snor weet ik het niet, maar ik wou eens proberen of dat spul werkte en heb het een beetje om m’n arm gesmeerd - ik heb daar lichtbruine haartjes). Het proberen waard zou ik zeggen! :wink: Je huid kan erna wel een beetje geïrriteerd zijn (rood) maar gewoon laten afkoelen en dan trekt het wel weg. Succes!

Ik gebruik van die harsstrips, ze komen wel uit duitsland dus ik weet niet of je ze ook in nederland hebt. Persoonlijk vind ik ze heel fijn, maar af en toe heb ik wel last van puistjes daardoor.

NIET SCHEREN!
Je kunt t wel harsen of bleken. Al hoor ik vaak dat bleken niet echt helpt. Harsen wel.

Ik hoor net van wel…

ik doe het met de schaar want ik heb het namelijk ook een beetje :wink: VOORAL NIET HARSEN OF SCHEREN want je krijgt een grotere snor terug :slightly_smiling_face:

Ik hars het zelf altijd. Prima te doen. Binnen 5 minuten gebeurd.
En in ieder geval niet scheren! Dan krijg je wel steeds hardere stoppels terug.

Dat is niet waar (: