Haren krullen zonder diffuser

[i]Oke, eigenlijk is dit een nogal snelle vraag en de zoekfunctie doet het bij mij (zoals gewoonlijk) het weer niet (en heb ook gewoon geen zin).

Mijn haar krullen zonder een diffuser, is dat mogelijk? En zo ja; hoe?

Ik heb van mezelf krulhaar, maar ik stijl het iedere keer. En ik dacht; ik wil is een keer hele mooie krullen, ipv mijn eigen pluiskrullen…

Helpie, en thanks… alvast :slightly_smiling_face:[/i]

als het nat is mousse in je haar doen en dan vanaf onderaan kneden zeg maar xd?
of kneden en dan met een föhn fohnen ofzo ;o?
geen flauw idee verder.

Ik dus ook niet :’] vandaar de vraag dus xD

Als het nat is er mouse in doen, het dan met de föhn drogen maar niet helemaal drogen, en dan voor de rest aan de lucht op drogen en soms even tussendoor in je haar kneden.
Mijn ervaring met mensen met natuurlijke krullen als je het met de föhn helemaal droog dat het nog meer gaat pluizen.
Een serum kan ook helpen tegen pluizen

gewoon een serum nemen en ja haar in de lucht laten drogen

Thanks ^^

Hair Mayonaise?
Hier een revieuw: http://www.misslipgloss.nl/hair-mayonnaise-review/

handig !

Hi, ik heb zelf ook (pluizig) krullend haar. En ik doe er altijd een beetje vet in speciaal voor anti-pluis krullen. En meestal laat ik het dan gewoon door de lucht opdrogen. Maar soms als je je haar door de lucht laat opdrogen dan word het juist pluizig. Dus misschien kan je het gewoon zonder een diffuser doen. Maar gewoon met een fohnn. Dat doe ik soms ook. En terwijl je het dan droog fohnn’t*, De krullen er als het waren in kneden… :wink:
Hopelijk heb je hier wat aan. Zo niet kun je gwn krullend haar routine filmpjes kijke op yt :sunglasses:

Groetjes van een meisje met pluizig haar♥