Haren krullen met wattenstaafjes.

ahahhahah, ik was in de badkamer en ik zag ze liggen en ik zit al de heledag tezoeken hoe ik mijn haar ga krullen want sokken lukte niet. En nu heb ik 1 plukje van mijn haar met een wattenstaafje gekrult loool, naja het kan zijn dat iemand anders dit al heeft “uitgevonden”

Goh, handig. Schiet vast op als je je hele haar met wattenstaafjes gaat krullen. Nouja, ik zie het niet helemaal voor me

Lijkt me een beetje debiel

Sokken ?

Doe het dan met bobby pins.

Mensen, die heel slim waren, hebben op een dag youtube uitgevonden.

hahahaha, het is ook niet zo dat ik dat ga doen hoor. Ik heb alleen even een plukje geprobeert lol

Hoe wil je je haar krullen met sokken qq
En als je je hele haar wilt krullen ben je wel even bezig met die wattenstaafjes, het lijkt me heel irritant. u__u

wat een fijne reacties -.-"

Je kunt je haren wel krullen met sokken hoor. Ook met stukjes krant. Maar wattenstaafjes lijkt me een beetje onhandig om daarmaa je haren te gaan krullen.

doe dat papelloten ofzo, of koop een krultang

het klinkt allemaal raar haha ?

Gewoon een krultang kopen bij de kruitvat, die van mij was minder dan 10 euro en hij doet het echt super goed! Heb gister mn haar er nog mee gekrult en vind het echt mooi!

Dat kan. Kijk maar eens op Youtube :slightly_smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?v=lBYQTlzhsB8
voor de luie mensen onder ons (:

Gs’ers zijn ook niet aardig (a)

en watte staaf is ongeveer 0,5 mm dun, krijg je dus sowieso schapenhaar van als je al de tijd en zin hebt om je haar ermee te krullen… volgens mij heb je er dan echt 100 nodig en ben je een uur bezig, maar succes meid