hallo,
ik heb een vraagje ik probeer me haren te krullen met een stijltang maar het lukt me niet zo goed.
ik weet niet of hiet meer topic over zij.
ik heb halflang haar en al veel slag er in maar ik zou graag krullen hebben kan iemand me miss helpen.
xx
volgen mijn is een stijltang alleen om te stijlen? koop een krultang ;p
nou, youtube?
ik vind het krullen van je haar handiger met een stijltang, ook al klinkt het raar…
doe het altijd , je moet een pluk haar nemen, en daarna je stijltang schuin naar beneden trekken, heel makkelijk!
weet niet echt hoe je t moet uitleggen, je moet maar : krullen met stijltang , op youtube intikken, daarvan heb ik t geleerd
Kijk op youtube? :]
je haar valt heel goed te krullen met een stijltang hoor,
op youtube staat heelveel
bedankt iederen voor de snel reactie maar ik heb al super veel op youtube geken en ik doe het precie zo maar het lukt niet miss komt het daardat me haar super dik is kan dat?
moet je wat minder haar pakken
oke dankejwel ik ga zoeken op youtbe en morgen uitporberen
Ik vind je haar krullen met een stijltang idd makkelijker dan met een krultang haha. Maar ik kan eigenlijk niet echt uitleggen hoe. Wel goed je haar beschermen met lotion en shit (:
Jessica Harlow toont dat! link
Youtube is your best friend
youtube
je moet wel van je afdraaien niet naar je toe
Ligt er al aan of je stijltang ook daadwerkelijk als krultang KAN fungeren he.
Persoonlijk ben ik er geen fan van omdat je onderin altijd die knik ziet vanwege de rechte hitteplaatjes.
hier dit is ook wel un goed filmpje om stijltang als krul tang te gebruiken hier heb ik het ook van geleert maar je moet alleen op die techniek van haar letten niet op het haar model wat zij aan het maken is;) Link
met de mijne werkt het perfect ,
maar ik denk dat het aan de stijltang ligt
de kwaliteit
Ik heb mijn haar ook wel eens gekruld met een stijltang, maar ik vind dat het mooier wordt met een krultang. Met een stijltang worden de krullen soms zo recht als je snapt wat ik bedoel. Er staan heelveel how-to filmpjes op youtube. Je moet kleine plukjes gebruiken, niet teveel haar in één keer, vooral niet als je dik haar hebt. Goodluck