haren knippen

wete jullie iets hoe ik me haren zou knippen. ik begin me haar saai te vinden en wil er iets anders mee doen.
me haren zijn nu een beetje op laagjes en dan een pony maar die heb ik nooit meer eigenlijk haha, en de laagjes zie je niet meer en dan opzij gedragen…
maar weten jullie iets anders waardoor het tog anders zit maar niet echt veel korter?

misschien je laagjes er overnieuw in laten knippen?

ja, maar dan is er een stuk op laagjes en er iets onder is het in een keer 5 tot 10 cm ofzo langer en dat vind ik er best vaag uit zien want ben ook aan het laten groeien maar al heel lang dus wordt het saai na een half jaar of langer haha

http://2.bp.blogspot.com/_pCuJtLA3XVc/SpZihif_gyI/AAAAAAAAARM/eoyqIsLf3r8/s400/emo-haartrends.jpg

zo is het best leuk, maar niet zwart enzo.

Check 't algemene kapseltopic

ja, maar daar is tg anders wel wat mooi is maar niet echt wat ik kan knippen of nja is meestal te lang…

Ik erger me aan hoe je schrijft .

uhhh hoezo?

Plaats een foto, dan kunnen we veel beter advies geven voor een kapsel. En idd, kijk in het grote kapseltopic.

ja ik heb er geen foto van maar he tis gwn stijl en iets over me schouders, met pony mar die wordt al langer en is gewoon op zij dus niet als een pony en ja is beetje op laagjes maar zie je niet en heb een zij scheiding. ik heb daar al gekeken staan wel leuk bij. maar is of kort of weer te lang meestal

ik zou kaal gaan als ik jou was! :guitar:
oke, flauw.

wat grappig… en er stond al dat ik het niet korter wou

Ja maar kijk, een kapsel moet bij je gezicht passen, dus hoe kunnen mensen nu dan advies geven over wat voorn kapsel je moet nemen ><.

Als je het niet korter wilt, dan moet je het niet knippen.

ja maar ik wil het wel anders…
en je kan toch tips geven wat ik kan doen en dan kan ik toch ook kijken of het past enzoo

foto?

Ga dan naar het grote kapsel topic.

jaa daar heb ik al gekeken

als je een foto plaatst weten mensen tenminste wat bij je past
nu kan er niks over je gezegd worden dus is het ook een beetje nutteloos dat je dit topic hebt aangemaakt :pensive: