Haren in punt laten knippen.

Hi!

Ik zit eraan te denken om mijn haren in een punt te laten knippen. Ik heb hele lange, stijle haren, dus dat is verder geen probleem. Maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die dat ook hebben en wat hun ervaringen ermee zijn… ik hoorde dat de kortste pluk écht heel kort wordt, is dat zo? En kun je wel nog je haar gewoon op een staart doen?

Ik ben er eigenlijk al vrijwel zeker van om het te laten doen, maar toch ben ik nog wel even nieuwsgierig naar ervaringen van andere mensen.
Alvast bedankt!

Mijn zus heeft dat. Als je stijl en lang haar hebt, dan zal t echt mooi vallen en ze kan ook gewoon een staartje doen. Je kan ook gewoon zeggen tegen de kapper/kapster dat je geen korte plukjes wil.

dat ziet er altyd mooi uit.
je kunt toch zelf beslissen hoe puntig die punt is?

ooh dat heb ik ook altijd gehad.
mijn punten waren helemaal niet kort

Ik heb dat ook een hele tijd gehad. Mijn haar was gewoon lang en ik kon nog makkelijk een staart maken.

Vriendin van me heeft dat ook gehad of nog steeds weet ik even niet.
Zij heeft de punt alleen toen van best ver onder laten knippen.
Je kunt gewoon zeggen dat je ze niet zo kort wilt.

Ik kan er geen beeld van maken hoe het er uit moet zien. Heeft iemand misschien een goede foto?

/

ah dat wil ik misschien ook :grin:

want mn haar is hartstikke dood van de onderkant dus er moet sowieso een heel stuk af…

Als ik jou was zou ik het gewoon doen :grin: je kan de kapper altijd instructies geven…

Bedankt! =) Dat is inderdaad mooi :slightly_smiling_face: Ik ga volgende week naar de kapper dus misschien laat ik het zo knippen :slightly_smiling_face: !

Heet dat trouwens echt ‘in een punt geknipt’ ? want iemand anders had dat ook en die zij dat dat zo heette… maar op google kan ik er niks van vinden, ik wil dan trouwens wel een beetje een scherpe punt :grin: dat het vooraan echt veel korter is dan achter… maar weet niet of dat mooi is :wink:

Heet dat niet gewoon in laagjes geknipt? Of is dat wat anders? Ziet er hetzelfde uit namelijk

hmm die foto is niet precies wat ík bedoel…

Ik had bij iemand gezien dat het echt duidelijk in een punt liep, niet helemaal netjes natuurlijk maar wel echt een punt… ook wel laagjes erbij…

Ik vind het niet zo mooi! Als het recht is geknipt, vind ik dat het gewoon verzorgd en mooi eruit ziet en als het in een punt is geknipt vind ik het eigenlijk een beetje lijken alsof je al maanden niet naar de kapper bent geweest.

In een punt vind ik het wel mooier dan zo recht… Vroeger had ik het ook altijd in een punt, jammer genoeg heb ik daar geen foto van :slightly_smiling_face:.

Als je het zo knipt kan je nog prima een staart, maar dan wordt je staart wel minder dik omdat een deel van het haar al dicht bij het elastiekje ‘ophoudt’ zegmaar :stuck_out_tongue: