haren in bob ofniet ? (:

hella !
ik ben een meisje, en ik heb lange haren.
Ik ben mijn haren een beetje beu,
maar ik weet niet of ik ze kort durf laten knippen.
zou ik het doen of niet ?

xxx

laat een foto zien , dan kunnen we beoordelen =)

haha hier had vandaag een meisje het over in mijn klas xD
nou ik weet niet hoe je er nu uitziet dus ik heb geen idee of het wel zal staan of niet :stuck_out_tongue:
ik denk dus niet dat je hier wat aan hebt…
upje

pfff daar zit ik ook over te twijfelen maar ik ben echt bang dat ik er spijt van ga krijgen.

niet doen.
heb het zelf gehad en kan het echt niet aanraden.

niet doen, ik ken zo veel mensen die daar spijt van hadden (inclusief moi x’])

Niet doen!
Ik heb er super veel spijt van, en kort haar is zoveel moeilijker goed in model te brengen dan lang haar vind ik.

Wij weten niet of het bij je zal passen, dus laat een foto zien zou ik zeggen :grinning:

jaaa ik denk ook dat je er uiteindelijk spijt van krijgt…
maar alsje het zat word…
je moe het zelf weten!
haar groeit toch weer aan

als je twijfelt, niet doen! ik heb 1,5 jaar geleden mn haar kort laten knippen, en vond dat leuk voor n week en toen had ik spijt :stuck_out_tongue: gelukkig is t nu weer lang.

ik had ook van halverwege mijn rug tot onder mijn oren het laten kort knippen ooit :’) en jaa, als je het beu bent, is het een lange weg terug :’’)
maar als je dik haar hebt, vind ik het zowieso al mooier.

er bestaat ook nog zo iets als een lang bob^^

ik heb het deze zomer ook gedaan.
had ook vet lang haar, en zat heel erg in de weg steeds, vet irritant.
nu heb ik een lange bob (tussen mn kin en schouders in)
en ik vind het echt heel leuk en fijn zitten.
maar het is wel moeilijker om het uit je gezicht te halen als je bijv. (zoals ik) ga verven of sporten ofzo.
dan moet je een haarband in.

heb ook keer me haar in een bob geknipt!
en vond het super mooi maar had er toch spijt van, kon er niet veel,
moest het altijd goed doen want je kon het niet ff snel in een staart doen of in een knot…
twijfel soms nog wel eens om het nog een keer te doen omdat het wel leuk stond maar ben bang dat ik er toch weer spijt van krijg…
dus je moet er wel even goed over nadenken of je het echt wil!

Tsja, dat is echt irritant…

Maar ik heb zelf ook een boblijn gehad en het was wel leuk, alleen stond het mij niet :grinning:
Als ik jou was zou ik er goed over nadenken en aan je vriendinnen vragen of het bij jou zou staan!

Niet doen het is leuk voor een week maar daarna iet geloof me

Niet doen, eerst is het leuk, maar dan wil je weer langer en dan wordt je haar van het niet-lang-maar-ook-niet-kort-haar, en dat is niet leuk!
Het is 1324674586 keer makkelijker om je haren te knippen dan om ze weer te laten groeien!

Misschien kan je een langere bob nemen, net boven je schouders en dan korter aan de achterkant.
De meiden die ik ken die een bob hebben laten knippen van lang haar hebben daar bestveel spijt van gehad…

ik heb spijt ! loop nu met hele dure extensions … denk er echt goed over na want ik kan NIET wachten tot ik mn eigen lange haar weer terug heb !