Haren geknipt..

Heee allemaal.
Ik heb een vraag, ik had lang haar en gewoon stijl enzo…
Maar ik wou wel eens laagjes proberen, dus gister was de kapper er en heb ik het in laagjes laten knippen, maar achteraf heb ik er echt heel veel spijt van, want ik kan nu niet veel meer met mijn haar het lijkt korter… En blegh… Ik mis mijn oude haar, hoelang duurt het voordat je laagjes bijgroeien?
Ik ben er best onzeker over geworden…
Gelukkig is het vakantie!

Dankjewell! x

Ligt aan de lengte van je haar maar ga er maar van uit dat het lang gaat duren.

Dat is heel vervelend! Ik weet hoe dat voelt. Bij mij hielp haargroeipillen van de etos, dus niet die huid haar en nagel pillen, maar echt alleen die waar opstaat haargroei pillen.

Oke bedankt, en hoelang duurde het bij jou voordat het weer ‘‘redelijk’’ goed was?
En gewoon iedere dag 1 slikken ofwat?

x

Volgens mij 3, 1 bij elke maaltijd. Ik verf mijn haar dus kon heel goed zien dat mijn haar aan het groeien was. Ik weet niet meer precies hoelang, maar mijn haar groeide wel dubbel zo hard als normaal.

Het is gewoon wennen.
Laagjes uit laten groeien kan langer duren, ligt aan het korste laagje.
Je kan er prima dingen mee hoor.

Ik heb ook mijn haar kort geknipt, tot mijn schouders pas geleden. Ik weet hoe je je voelt… Nu draag ik het iedere dag op een knotje omdat ik het mezelf echt niet vind staan. Met een knotje in lijk ik gewoon weer me oude zelf :slightly_smiling_face:

Bij mij groeit het best snel nu, komt denk ik omdat ik veel fruit eet. Misschien een tip?

oke ik zal vandeweek wel eens even langs de etos rijden !

Ja ik zelf eet niet veel fruit… ben ook best mager, maar ik zal het wel eens gaan doen, 's morgens een appeltje en 's avonds, ook nog is goed voor de gezondheid :slightly_smiling_face:

b vitamines zijn goed voor je haar.
dus of die bij slikken d.m.v. een supplement.
of kijken naar je voeding (of je dat kunt verbeteren).

oja en je haar groeit in de zomer sneller (door het zonlicht). dus daarmee heb je wel geluk opzich!

Ja gelukkig wel, en het is vakantie, dus hoop als ik naar school moet dat het dan weer ‘‘redelijk’’ is…

Seriously? Het is maar haar.

Lang modelloos haar is velen malen lelijker dan iets korter haar met model en volume. Vind ik. Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is, voor je het weet is het alweer aangegroeid.

Tomaten en wortels schijnen ook te helpen.

iehh… dat lus ik niet … ;O

Maar zal het met moeite door mn keeel krijgen haha!

ditditdit.
+ dat ik niet kan weten hoe lang het duurt voordat jouw haar weer is ‘aangegroeid’ omdat ik geen idee heb hoeveel ervanaf is gegaan he

Als jullie zo’n commentaar hebben wat doe je dan hier op deze forum, dus zegt meer iets over jullie.

Jaoke, maar reageer dan normaal ofso …

koop een pruik