heee ! sorry voor iedereen die zich eraan ergert dat hier misschien al een topic over is maar…
ik heb lang blond haar, en als ik later volwassen ben dus ik denk vanaf mijn 18/19 jaar krijg ik waarschijnlijk bruin haar, gewoon van mezelf zegmaar want mijn ouders hebben allebei donker haar en ik heb ook donkere wenkbrauwen. maar ik wil heel graag weten hoe het staat en ik twijfel heel erg of ik mijn haren nu bruin zal verven of niet. als ik het zou doen zou ik zowieso een spoeling nemen en geen vaste haarverf, maar als het dan na zoveel weken weer weg is dan ben ik ineens weer blond en dat vind ik ook zo stom, dat ik dan zovaak wissel van kleur zegmaar…
hebben jullie misschien een idee voor een bepaalde verf? of wie heeft hier al ervaring mee of hetzelfde meegemaakt want ik twijfel heel erg…
als je niet van permanent houd,
moet je gewoon een lichte kleurspoeling proberen.
deze blijven toch niet zo lang zitten!
aaah ik word helemaal gek van die haren-topics
sorry, ligt ook niet aan jou hoor!
haha sorry ;p
maar ik dacht ik vraag het hier gewoon, daar is deze site ook voor dus tja. haha maar ik snap het wel er zijn ook veel topics van idd
Wat maakt het uit dat je dan weer blond wordt? Dat is juist het fijne aan een spoeling.
ja, maar niet stom tegenover jou bedoeld hoor! ik heb er gewoon zelf niks mee en het gaat er -bijna- alleen nog maar over.
jou vraag gaat tenminste nog ergens over, veel zijn ook onzinnige topics…
Nee, geen ervaring mee… Maar wat ik me afvraag: wordt het niet na een tijdje een vale kleur, met een kleurspoeling? Op een niet-mooie manier dus?
Ligt eraan welke kleurspoeling je gebruikt. Je moet geen troep kopen. Ik heb laatst ook mijn haar geverfd met een kleurspoeling en het heeft nog gewoon een mooie kleur.