Harembroeken, hot or not?

Hee! Ik heb een site en ik ben bezig voor een nieuw artikel over wat meiden van harembroeken vinden. Dus ik wilde jullie mening vragen. De leukste en duidelijkste meningen komen in het artikel! Weet je niet wat een harembroek is? Dit is het voorbeeld dat bij het artikel zal komen:

http://www.elle.nl/var/ellenl/storage/images/mode/shopping/shoppings/shopping-harembroek/jersey-harembroek3/318839-1-eng-GB/Jersey-harembroek_reference.jpg

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! Liefs, Iris.

het is niet de bedoeling dat je je site hier wegzet, dat valt onder reclame, dus site zal weg moeten uit je bericht of het zal worden verwijderd.

Ik vind ze not. Het zijn net pyjamabroeken ofzo, en daar moet je dan nog vrij veel voor betalen ook.

I agree with Pummel.

NOT !

ik vind ze leuk

hot!
ze zitten lekker en als je dan terug bent van het sporten dan is het heel fijn om ze aan te hebben

HOT HOT HOT HOT.
zitten heerlijk & ik vind ze mooi

Ik vind ze leuk opzich, zeker voor vakantie of met sport. Maar voor gewoon een dagje weg of school vind ik ze niks.

ik ben het ook met pummel eens…

voor op het strand ofzo best leuk, maar anders niet zo.

Ik vind ze HOT!
Ze zitten echt goddelijk haha;p Ik trek ze zelf niet naar school aan.
Ik vind het echt een broek voor thuis of ff door de straat wandelen maar als ik echt lang weg zou zijn zou ik ze niet aantrekken.

Heel erg bedankt voor jullie medewerking meiden! Het artikel komt zo op mijn site online, als je 'm wilt zien kun je de link vinden op mijn profiel!

Not.

Ik vind ze meer iets voor als je zegmaar thuis zit, lui te wezen.
Niet om mee naar school te gaan ofzo.

Ik vindt ze leuk :grin:
Ik heb een hele leuke uit Thailand, en ik draag hem lekker ook naar school, zit ideaal als je examens aan het maken bent (H)

not

Ik vind ze wel leuk (: !
Ze zitten heerlijk en je kan ze best op een leuke manier stylish combineren.

not… ik vind sommige stoffen wel leuk maar ligt aan de persoon die het draagt of het staat vind ik xD