Harembroek spijkerstof / jeansachtig.

Heey allemaal ^^,

nu zat ik nog eens tussen de winacties te kijken en daar zag ik de harembroek van Garcia tussenstaan. Nu vond ik het altijd afschuwelijke dingen, maar ik vind deze van spijkerstof zo ontzettend leuk gecombineerd dat ik me afvroeg waar je ze kunt kopen. Want ik was laatst in de stad, maar daar heb ik ze niet gezien.

-xXx-

ja, dat zou ik ook wel willen weten
ik ben er al supperlang naar opzoek

Heb je misschien een foto van wat je precies bedoelt?

Ik ga even dat plaatje van die Garcia harembroek opslaan en uploaden, maar het duurt even want die pagina opent niet xD. Ik post hem zo gauw mogelijk =3.

ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik had bij vero moda of only een harembroe gezien van lichte spijkerstof zeg maar, echt heel mooi was tie
met boven 3 knopen zeg maar

aanfoto

http://img26.imageshack.us/img26/8670/sety.jpg

broek

http://img101.imageshack.us/img101/7464/hssjkdggsfdsjkhn.jpg

ik heb hem maar alvast opgezocht

Dankje =P. Nu opende die bij mij ook. Maar dat is inderdaad de broek die ik bedoelde.

ooooh nee bij lijkt er wel op
maar iets minder uitgezakt zeg maar, en een lichtere kleur

dat is precies zo een die ik zoek alleen mag ik hem niet via internet bestellen

@istanbullama: misschien was de broek die jij bedoelde een taillebroek? Maar als hij er op lijkt dan ga ik misschien wel even kijken =P.

@tamara1992: hij is echt leuk he =P? Ik mag hem wel via internet bestellen dus als mensen daar nog een adres voor weten is hij ook welkom.

Ik vind het juist in spijkerstof heel erg fout. :3

Ziet er zo van voren wel leuk uit. Maar ik heb het gevoel dat hij van achteren heel raar zit.

& op het eerste plaatje lijkt hij veel meer “uitgezakt” dan op het tweede plaatje. Apart.

t was geen taille broek, tenminste hij hoorde wel op de taille, maar de kruis was laag zeg maar
hier hebben we alleen een vero moda, echt kutt

Bij de ZARA heb je heel veel spijker/harembroeken.

1

dit was dus die andere die ik wou

Oe, die ziet er ook best wel leuk uit =3. Even over nadenken.

Ik vind spijkerstof het juist wat meer, tsja hoe zeg je dat, uitstraling geven. Ik vind ze van stof zo gauw armoedig =P. Als ik in de stad ben dan moet ik toch maar even bij de Zara en Vero Modo langs. Ik vind het zo leuk met pumps eronder =3.

De zara heeft er echt heel veel.

ik wil ook die ene van garcia die je kon winnen!
wie weet wie hem gewonnen heeft? :smirk:

Shoeby Fashion heeft een vergelijkbaar iets. Maar ik heb geen idee waar je die van Garcia kan halen…

Oh Shoeby Fashion zit hier vlakbij =D. Dan ga ik daar sowieso heen. Als het even kan ga ik dan ook naar de stad en de Zara omspitten =P. En ik heb ook geen idee waar je die van Garcia kan kopen, zou het graag weten.