Harem/boyfriend jeans

heee,
ik heb een tijdje geleden een soort gelijke broek als deze bij de zara gekocht. het is gewoon een spijkerbroek dus met rits en knopen alleen het zelfde model als deze.
alleen ik weet 'm niet te combineren, moet het met een strak shirtje of los? etc.
liefsss

http://cdnimg.visualizeus.com/thumbs/57/58/boyfriend,harem,pants,jeans-5758c480b28d9e0ba9f8da45ed226cdb_h.jpg

Da’s geen boyfriend broek hoor haha, die valt heel anders.
Is indd een harem.
Maar anyway, ik zou er een strak shirtje onder doen, anders heb je 2 losse dingen boven elkaar. En dan sandaaltjes of hakken eronder.

met een strak shirtje, niet met een losse want dan wordt het geheel té los :slightly_smiling_face:

Strakke t-shirt?

als je er hele vette sneakers onder draagt, in plaats van hakken zull je er 100%zeker weten meer leuke reacties op krijgen. niet dat het daarom gaat, maar het staat gewoon veel leuker. en met een strak topje of t shirt in een contrasterende kleur icm het zwart, dus geen bruin ofzo. dan heb je echt swag

Met sneakers vind ik het juist niet leuk, ik zou er hakken onderdoen (:
En voor de rest een strak shirtje, qua kleur kan alles.

Wat eigenlijk iedereen hier zegt:
Een strak shirt in een contrasterende kleur met pumps/sandaaltjes.

je kan best een los shirt erop aandoen, maar dan zou ik hem wel in de broek doen en een leuk riempje in de broek. Zorg er wel voor dat het shirt niet te druk is! verder is een strak shirt makkelijk en het ziet er mooi uit.